Esti o companie care are un buget de publicitate redus? Daca da, exista o varietate destul de mare de publicitate low-cost si instrumente de promovare care le poti folosi. Daca ai o afacere si doresti sa se extinda, dar nu iti poti permite sa deschizi magazine fizice, poti profita de multe instrumente gratuite sau low-cost oferite de Internet. Aproape toti proprietarii de afaceri sunt acum prezenti pe Internet si se bucura de confortul si usurinta de a cumpara sau de a invata mai multe despre afacerea ta online. Da-le clientilor tai ceea ce ei isi doresc avand o prezenta on-line.
- Fa-ti un website
- Utilizeaza reclama PPC (pay-per-clic)
- Promoveaza-te pe Youtube
- Fii activ pe forumuri si bloguri
- Foloseste email marketing
- Fa-ti o pagina de companie pe Facebook
- Sa nu uitam de Twitter
- Inregistreaza-te pe Pinterest daca vinzi produse
- Creaza o pagina de Google+ pentru companie
- Foloseste SurveyMonkey pentru a afla feedbackul clientilor tai
- Fii prezent pe Social Media cu content relevant