Era Web 2.0 este cea a generarii de continut in mediul online. Ei bine, deja Internetul este plin de astfel de postari, dar nu toate sunt de calitate. In vederea promovarii afacerii tale in online, trebuie sa creezi continut care sa fie pe placul utilizatorilor. Bineinteles ca prima etapa este alegerea de materiale in functie de publicul tinta al companiei tale, dar cand vine vorba de formatul in care sa publici respectivul continut, pentru ce optezi?

Iata cinci formate de continut online care au sanse foarte mari sa isi atinga scopul.

1. Studii de caz

In functie de situatie, acestea pot fi mai complexe sau mai simple. Spre exemplu, daca vrei sa convingi oamenii ca produsul sau serviciul oferit de tine este solutia potrivita pentru ei, opteaza pentru un studiu de caz interesat care sa aduca aceasta concluzie. Ideal este sa prezinti un grafic sau o imagine cu concluziile cercetarii, iar pentru studiul integral sa lasi un link. Nu toata lumea doreste sa citeasca astfel de texte, dar rezultatele interesante atrag.

Printre avantajele acestor materiale se numara si faptul ca atrag multe surse precum presa, alte site-uri de incredere si au sanse sa ajunga virale.

2. E-book-uri

E-book-urile sunt publicatii online, in format pdf. Acestea pot varia ca dimensiuni, dar este important sa fie mai lungi decat un simplu articol. Totodata, trebuie sa ofere continut de calitate si specializat.

Daca regulile sunt respectate, poti apela la acest  formatul  pentru a-ti promova afacerea si pentru a-ti creste mult nivelul de credibilitate.

3. Inregistrari audio

Acestea mai sunt numite si podcast-uri si reprezinta, practic, un e-book in format audio. Cu ajutorului lor, le oferi oamenilor un nivel sporit de confort, iar ei apreciaza acest lucru. Din ce in ce mai multe persoane isi descarca astfel de fisiere pe dispozitivele mobile pentru a le asculta cat timp sunt pe drum, cand fac jogging si asa mai departe. In plus, intonatia potrivita are un rol esential in atingerea obiectivelor de marketing.

Si aici trebuie sa ai grija la faptul ca este obligatoriu sa oferi continut de calitate, din care oamenii sa invete ceva.

4. Clipuri video

Acest tip de materiale este cel care prinde cel mai bine la utilizatori, daca ofera ceva deosebit. Cele mai distribuite clipuri sunt cele care fac apel la o latura emotionala: fie ca ii fac pe oameni sa rada, fie ca le trezesc diferite alte sentimente. Atentie! Daca recurgi la publicarea unui continut video care starneste emotii negative precum vina, frica si asa mai departe, este strict necesar sa oferi si solutia problemei respective.

5. Grafice informative (infographics)

Acestea reprezinta o foarte buna modalitate de a combina lucruri interesante si statistici cu elemente vizuale care sa atraga utilizatorii. Social media este plina de astfel de materiale, dar oamenii nu s-au plictisit inca de ele, atata vreme cat sunt interesante cu adevarat.

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!