Scopul principal al site-ului afacerii tale este unul cat se poate de simplu: de a atrage utilizatorii sa il acceseze in mod regulat, urmand sa ii transforme pe acestia in vizitatori fideli si clienti. Problema este ca, la momentul actual, foarte multe site-uri nu fac altceva decat sa respinga potentialii clienti. Iata o serie de cinci semne care iti arata acest lucru.

Incarcare lenta

Probabil ca si tu ai accesat un site si apoi ai avut de asteptat si asteptat si iar asteptat pana ca acesta sa se incarce. Este frustrant, intr-adevar si poate ca nici nu ai mai intrat acolo vreodata.

Studiile arata ca jumatate din utilizatorii de Internet din lume au pretentia ca o pagina web sa se incarce in doua secunde sau mai putin, iar 40% abandoneaza un site care nu se incara in trei secunde. Exista o sumedenie de aplicatii online pentru a optimiza viteza de incarcare a unui site. Foloseste-le!

Inregistrare sau distribuire obligatorie

Foarte multe afaceri isi folosesc site-ul pentru a-si strange o baza de date. Este un lucru bun, dar nu trebuie sa apelezi la varianta in care utilizatorii nu pot vizita site-ul decat daca isi introduc datele personale. Practic, tu trebuie sa ii convingi sa faca acest lucru, iar elementele de persuasiune trebuie sa fie prezente in interiorul site-ului.

O alta greseala frecventa este goana dupa like-uri si distribuiri. Probabil ca si tu ai intalnit mesajul “Pentru a debloca acest continut, da un like paginii noastre.” Ei bine, este deranjant si respingator.

Prea multa animatie si muzica.

Multimedia este un element vital in era Web 2.0, dar continutul de acest fel trebuie postat in mod inteligent. Acum ceva ani, se credea ca abundenta de animatii si elemente audio erau cheia succesului pentru un site bun. Ei bine, nu este adevarat. Nimeni nu vrea sa fie fortat sa asculte muzica respectiva sau sa vada un filmulet inainte de a accesa continutul cautat. In plus, aceste elemente ingreuneaza si incarcarea paginii.

Navigare greoaie

Vizitatorii trebuie sa navigheze cu usurinta pe site-ul afacerii tale si sa poata gasi imediat ceea ce ii intereseaza. Astfel, meniul principal trebuie sa fie vizibil, numele categoriilor clare si structura usor de inteles. Gandeste-ti o serie de subcategorii, fara sa incalcesti traseul.

Lipsa de continut nou

Un site trebuie actualizat cat mai des cu putinta. Gandeste-te ca accesezi o platforma de stiri online in luna august, iar ultimul articol postat este din luna iunie. Chiar daca nu ai un site de stiri, efectul asupra oamenilor este acelasi.

In plus, dupa cum spuneam si mai devreme, scopul tau este sa ii faci pe utilizatori sa iti devina vizitatori fideli. Ei bine, tocmai din acest motiv trebuie sa ii intampini de fiecare data cu ceva nou.

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!