Multi antreprenori opteaza pentru renuntarea la acesta pagina din cadrul site-ului afacerii lor. Trebuie sa stii ca aceasta mentalitate nu este cea corecta. Oamenii vor sa stie despre brand-ul afacerii, atunci cand ajung pe site-ul tau, iar aceasta pagina ajunge sa fie un instrument foarte util in procesele de promovare. Iata trei lucruri pe care trebuie sa le stii referitor la sectiunea “Despre noi”.

Incepe cu o acrosa

Adreseaza o intrebare utilizatorilor astfel incat sa le atragi atentia si sa ii faci sa citeasca mai departe. “Ti s-a luat de sisteme de centralizare a informatiilor ineficiente?” “Iti doresti sa ai oameni de vanzari mai bine pregatiti si nu stii cum?” Intrebarea trebuie sa fie formulata in asa fel incat raspunsul sa fie solutia pe care tu le-o oferi. Daca nu simti ca te identifici cu acest gen de intrebari si daca ai o idee mai buna, o poti folosi. Ai grija, doar, sa fie un adevarat carlig care sa transforme publicul pasiv intr-unul activ si constient.

Chiar daca se numeste “despre noi”, pagina este, de fapt, despre ce poti face pentru clienti. Tine minte acest lucru si structureaza-ti pagina tinand cont de el.

Include beneficii in poveste

Intr-adevar, povestile vand. Asa ca este o idee foarte buna sa prezinti povestea afacerii tale sau a produselor/serviciior pe care le oferi. In schimb, nu uita sa incluzi si beneficiile pe care le poti oferi in cadrul acestei povesti, altfel, nu va fi suficient. Ofera avantaje si solutii, intr-o formulare care sa arate ca desprinsa din istorioara companiei.

In plus, daca este poveste, trebuie sa fie personala. Nu scrie generalitati de tipul “De cand a luat fiinta, compania se lupta pentru succesul clientilor ei.” Nu mai tine. Mai bine, povesteste de unde ti-a venit ideea sa lansezi aceasta firma.

Sprijina cuvintele cu dovezi.

Carligele si povestile, nu sunt suficiente. Oamenii vor dovezi. Asa ca, o idee buna este sa scrii testimonialele fostilor clienti, sa postezi filmulete de prezentare (nu reclame), sa ceri si sa scrii parerile angajatilor. Idei exista, asa ca tu doar urmeaza acest plan de lucru si lasa-ti mintea sa lucreze.

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!