Foarte multi oameni considera ca email marketingul este o arie depasita a marketingului direct, dar specialistii arata ca aceasta conceptie este cum nu se poate mai gresita. Intr-adevar, este mult mai greu sa te diferentiezi in multimea de email-uri care bombardeaza casutele postale electronice zilnic, dar asta nu inseamna ca, daca faci o treaba ca la carte, aceasta nu isi va dovedi eficienta.

Iti prezentam in continuare cele mai importante motive pentru care campaniile de emailing inca functioneaza.

  • Email-ul este o modalitate prin care poti ajunge foarte usor pe dispozitivele mobile ale consumatorilor.

Foarte multi oameni isi acceseaza zilnic telefonul pentru a-si citi email-urile. Inovatia in tehnologie a dus la momentul actual in care din ce in ce mai multi consumatori citesc aceste mesaje in drum spre munca, dimineata la cafea si asa mai departe. Asadar, aceste momente sunt foarte bune pentru oferta pe care doresti sa o prezinti.

Avantajele acestor campanii in fata celor de SMS-uri se refera la faptul ca nu vei aborda doar oamenii care folosesc exclusiv dispozitvele mobile si ca ai spatiu necesar de a crea mesaje mai lungi, multimedia si interactive.

  • Este o modalitate foarte eficienta de a pastra consumatorii informati.

Practic, este mult mai usor sa trimiti tu email-uri pentru a-ti pastra publicurile informate, decat sa ii determini pe oameni sa intre in mod repetat pe site-ul tau. Asadar, cu atat mai mult daca distribui ceva continut, va fi mult mai usor sa cresti asa.

  • Poti distribui vouchere in mod eficient.

Studiile arata ca oamenii se aboneaza de foarte multe ori la newslettere pentru a economisi bani. Asa ca, daca vrei sa distribui ceva vouchere, o poti face prin intermediul campaniilor de emailing, iar, astfel, cifrele afacerii tale vor avea mult de castigat.

  • Este ieftin.

Fata de alte strategii de marketing direct, aceasta este foarte ieftina. Mai mult decat conexiunea la Internet si salariul personalului dedicat, respectiv agentia care se ocupa, nu ai de platit alte materiale suplimentare. Asa ca, eficienta sa este data si de partea financiara.

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!