In acest moment, foarte multi oameni isi promoveaza afacerea prin Facebook Marketing. Insa, ar fi bine de stiut ceea ce trebuie sa scoti in evidenta si ceea ce trebuie sa eviti pentru ca pagina ta de Facebook sa aiba efecte cat mai benefice asupra afacerii tale.

Mai jos vom prezenta 5 dintre cele mai frecvente greseli de marketing pe Facebook . Ai cazut vreodata victima uneia dintre ele? Asteptam sa ne impartasesti din experientele tale.

 

1. Nu completezi pagina in totalitate

Asigura-te ca iti completezi Facebook-ul la capacitate maxima si scoate in evidenta brandul paginii.

Intreprinderile ar trebui sa ofere informatii clare despre program, adresa, activitate si multe alte informatii astfel incat utilizatorii sa le poata aduna rapid.

 

2. Folosesti o poza de coperta ilegala

Poza de coperta reprezinta primul impact cu pagina ta, este primul lucru pe care il observa potentialii clienti. In fotografia de coperta este indicat sa folosesti imagini care scot in evidenta produsul sau serviciul tau. De exemplu: o fotografie cu un prim plan al unor feluri deosebite de mancare este perfecta pentru un restaurant iar o companie care produce sau vinde scutece pentru copii, s-ar putea folosi de o fotografie care sa contina cativa bebelusi care poarta scutecul respectiv.

Ar trebui sa respecte si regulile impuse de Facebook care afirma ca o fotografie de coperta nu poate avea:

  • Informatii legate de preturi sau reduceri;
  • Call-to-action cum ar fi: “descarca”, ”distribuie” sau “comanda acum”;
  • Date de contact: e-mail, web, numar de telefon etc.

 

3. Nu posta peste masura

Stiti vorba “mai putin inseamna mai mult”, deci nu sufoca oamenii cu prea multe postari. Ai putea incepe cu 2-3 postari pe saptamana pentru a vedea cum functioneaza.

Multe branduri posteaza de mai mult de doua ori pe zi, ceea ce poate avea un efect negativ asupra celor care te urmaresc.

 

4. Esti focusat prea mult pe like-uri

Desigur, like-urile sunt importante. Cu cat ai mai multe like-uri cu atat mai multe persoane vor veda ceea ce ai postat. Insa asigura-te si de pasul urmator, acela ca postarile tale transmit mesajul potrivit si ca asigura fidelizarea cat mai multor persoane interesate de ceea ce vrei sa transmiti.

 

5. Prea mult text

O cercetare facuta de Facebook a aratat ca postarile cuprinse intre 100 si 250 de caractere obtin cu 60% mai multe like-uri, share-uri si comment-uri decat o postare care are mai mult de 250 de caractere. Morala? Ca si continutul acceptat de Twitter, putin si bun. Desigur, postarile tale ar trebui sa fie diferite fata de cele de pe Twitter, altfel fanii tai nu vor avea motiv sa te urmareasca pe ambele platforme.

 

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!