Sa incepem prin a intelege ce reprezinta de fapt un “call to action“. Acesta reprezinta un element care indeamna un cititor sau vizitator sa ia act sau sa ia o decizie in functie de el.

Facand legatura directa cu internetul si site-urile web, un call to action dintr-un site poate fi ceva de genul “Adauga in Cos”, “Cumpara acum” sau “Aboneaza-te la Newsletter”.

Obiectivul principal al acestei optiuni este de a convinge vizitatorul sa dea click sau sa interactioneze mai departe cu site-ul tau, cu speranta ca intr-un final acesta va cumpara un produs sau serviciu. Este adesea cunoscut faptul ca vizitatorii dau click mai des pe un text albastru subliniat, atunci cand li se da ocazia, deoarece acest text a fost standardul implicit pentru foarte multi ani. De asemenea, se crede ca textul albastru este asociat cu o stare de calmitate si incredere, prin urmare, e mai susceptibil de a atrage click-uri.

Acum, dupa ce am descris conceptul de call to action, ar trebuie sa fie clar ca pentru fiecare site web al unei afaceri bune ar trebui sa existe cel putin o optiune de call to action pe fiecare dintre paginile acestor site-uri. Avand in vedere natura site-urilor web este foarte important ca de cele mai multe ori sa existe mai multe optiuni de call to action pentru utilizatori (vizitatori). Cand un vizitator avanseaza prin diferitele sectiuni ale site-ului tau, ar trebui sa urmeze calea cea mai probabila si logica pe care si anteriorii vizitatori au urmat-o, astfel incat, la final, sa dea click pentru a cumpara un produs/serviciu. In mod ideal acest lucru ar trebui sa ofere o idee clara cu privire la ce optiuni de call to action functioneaza cel mai bine si ce optiuni nu sunt atat de bine pozitionate pe site.

Un site web bun trebuie sa aiba un layout uniform, omogen si facut in asa fel incat atunci cand un vizitator vrea sa faca un mic ocol pentru a afla mai multe detalii, optiunile de call to action sunt corect formulate si pozitionate pentru a-i ghida si a-i duce exact acolo unde trebuie.

Deci, de ce ai nevoie de elementele de call to action pe site-ul tau? Multe studii arata ca daca un vizitator nu gaseste ceea ce cauta in primele 3 secunde ei vor iesi de pe site-ul tau web. Multi Experti de SEO se vor axa doar pe a aduce un site web in topul rezultatelor, dar ar trebui sa existe de asemenea un focus pe strategia generala de marketing.

Orice companie buna de SEO si Marketing Online trebuie sa fie capabila de a va ghida printr-o strategie de marketing completa. Este important de stiut ca vanzarea de produse sau servicii de pe site-urile web si folosirea optiunilor de call to action pentru a atrage vizitatori, sunt la fel de necesare si importante in imaginea de ansamblu a unui plan de SEO.

Un call to action bine gandit intr-o campanie globala de marketing online va oferi mai multe vanzari, va crea noi tendinte si rezultate constante si previzibile. Atunci cand alegi o companie de SEO si Marketing Online, este foarte important sa iti rezervi suficient timp pentru a te documenta pe masura. Cea mai simpla metoda este de a cauta informatiile despre SEO si Online Marketing pe Google, si de a vedea cat de buna este compania de SEO in a-si vinde propriile produse si servicii. Daca au o pozitie buna pe piata pentru propriile servicii, atunci vor fi intr-o foarte mare masura capabili sa iti comercializeze cu succes produsele si serviciile online.

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!