Continutul vizual este o parte foarte importanta in social media marketing. Dar nu intelegi cum pot imaginile sa aduca rezultate benefice afacerii tale? Te-ai intrebat ce beneficii ar putea aduce facebook sau instagram pentru afacrea ta?

Iata cateva din intrebarile legate de continutul vizual, pe care si le pun oamenii si vezi daca raspunsurile te pot ajuta in afacerea ta!

 

  1. Care sunt programele pe care le utilizati pentru a crea sau pentru a edita imagini?

 

Multe dintre imaginile pe care vrei sa le imparti cu publicul, le poti edita si posta chiar de pe telefonul mobil. Postarea unei fotografii ce surprinde un moment din spatele afacerii tale, este o modalitate foarte buna de a impartasi ceva autentic fanilor tai.

Daca vrei sa folosesti o imagine intr-o campanie de emailing, testeaza mai intai imaginea editata trimitand-o in contul tau pentru a te asigura ca aceasta arata bine.

Daca doresti sa creezi mai degraba o imagine de la zero  sau sa adaugi text sau efecte la imagini, poti folosi programe, cum ar fi Canvas sau PicMonkey. Doar asigura-te ca imaginile pe care le creezi au marimea adecvata pentru retelele pe care vrei sa le postezi.

 

  1. Aveti sugestii pentru modul de a gestiona postarea de imagini pe mai multe canale de social media?

 

Folosind un instrument de automatizare social media ca HootSuite poti economisi foarte mult timp, in timp ce partajezi imagini pe mai multe canale. De asemenea, asigura-te ca imaginile au marimea potrivita astfel incat acestea sa apara in mod corespunzator pe canale diferite.

 

  1. Ce tip de continut vizual este mai popular, imagini sau video?

 

Fara indoiala acest lucru depinde de cine sunt fanii tai si de ce sunt acestia interesati, insa cu siguranta merita si efortul de a le incerca pe ambele si apoi sa compari rezultatele.

Clipurile video atrag din ce in ce mai mult angajament pe Facebook si au o rata ridicata de click in campaniile de email.

Postarea unui videoclip este o cale perfecta pentru prezentarea unui membru al personalului sau pentru a prezenta un moment din rutina de zi cu zi a afacerii tale.

Odata ce ai inceput sa postezi atat imagini cat si videoclipuri pe retelele tale sociale nu uita sa verifici care dintre acestea prind mai bine la public. Ar trebui, de asemenea, sa testezi daca publicul tau este interesat de ceea ce exprimi prin imaginile sau videoclipurile postate.

 

  1. Ar trebui sa folosesc hashtag cand postez imagini sau clipuri video pe Facebook sau Instagram?

 

Indiferent de ce continut postezi, hastag-ul te poate ajuta ca ceea ce postezi sa fie gasit cu mult mai multa usurinta de catre persoanele care sunt interesate de afacerea ta.

Acest lucru este valabil mai ales pe Instagram, in cazul in care hashtag-urile sunt deosebit de populare, acestea pot ajuta oamenii sa gaseasca fotografii care sunt interesante si relevante pentru ei.

Instagram chiar a anuntat recent unele pagini cu hashtag unde utilizatorii pot cauta un anumit cuvant sau expresie si pot vedea o pagina speciala cu toate imaginile care includ acel hashtag specific.

 

  1. Este bine sa pun mai multe imagini intr-o postare pe Instagram sau Facebook?

 

In aceasta situatie, puteti incerca crearea de colaje fotografice, pentru care exista o multime de aplicatii. Instagram, a anuntat recent o noua aplicatie, Layout, care poate face acest lucru.

 

 

 

 

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!