Email marketingul s-ar putea defini ca “ispitirea” publicului tinta prin evidentierea utilitatii produselor sau serviciilor prin intermediul email-ului. Deoarece primirea scrisorilor ne provoaca un sentiment de fericire, majoritatea proprietarilor de afaceri, in special cei care detin afaceri mici, se folosesc de email marketing pentru a construi o legatura cu potentialii clienti. Insa, newsletterul pe care il trimiti regulat abonatilor tai, ar trebui sa contina cateva reguli de baza ale email marketing-ului.

 

Iata care sunt aceste reguli:

 

  1. Usurinta abonarii

 

 

Asigura-te ca fereastra de abonare e inserata acolo unde clientii sunt cei mai activi. Intr-un articol publicat pe Forbes, scriitoarea Kate Kiefer Lee spune ca aceasta casuta  de inscriere este cel mai bun mod de a obtine adresele publicului. In scopul de a-i incuraja sa se inscrie, le poti oferi cadouri speciale sau cupoane de reduceri.

 

 Contacteaza-ne acum pentru campanii de email marketing remarcabile!

 

  1. Asteptarile abonatilor

 

 

Ofera-le informatii abonatilor despre scopul email-urilor pe care le vor primi, chiar inainte ca acestia sa se inscrie. De exemplu, spune-le ca email-ul contine informatii despre oferte zilnice sau saptamanale. Aceste informatii ii vor ajuta sa se decida daca se aboneaza sau nu.

 

  1. Urarea de bun venit abonatilor

 

 

Dupa ce procesul de inscriere la un newsletter al unui nou utilizator este complet, este bine sa se trimita imediat un email de bun venit membrului care s-a abonat la site-ul tau. Email-ul trebuie sa intareasca ideea ca sunt multe alte sfaturi utile si interesante si ca exista si alte informatii disponibile pentru membri.

 

  1. Designul newsletterului ar trebui sa corespunda brandului tau

 

 

Newsletterul ar trebui sa arate in asa fel incat sa inspire incredere in ceea ce face compania ta. Daca utilizezi un anumit sablon pentru crearea newsletterului, personalizeaza-l prin folosirea culorilor si logo-ului care reprezinta compania ta. Asigura-te ca designul newsletterului este in concordanta cu elementele si activitatea companiei tale. Personalizarea unui newsletter face campania de marketing sa fie mult mai usoara si eficienta, mai ales pentru companiile mici. Daca isi fac griji pentru taxele de design costisitoare ale agentiilor de profil si liber profesionistilor, pot foarte usor sa navigheze prin biblioteca extinsa de designuri de email-uri oferite de platformele populare de crowdsourcing cum ar fi Designhill.

 

 Contacteaza-ne acum pentru campanii de email marketing remarcabile!

 

  1. Atrage atentia imediat

 

 

In general, abonatii nu prea acorda mult timp citirii mail-urilor, astfel ei vor scana doar informatiile importante. Deci, asigura-te ca stirile, detaliile despre afacere, caracteristicile serviciilor sau produselor tale sunt evidentiate prin text de tip bold sau bullet-uri. Daca newsletterul contine un articol mai lung, e bine sa introduci un “citeste mai departe” cu link catre restul articolului, pentru ca acestia sa il poata citi cand au mai mult timp.

 

  1. Ofera-le ceea ce vor

 

 

Email marketingul este despre ceea ce isi doresc abonatii. De fapt, continutul relevant este o necesitate pentru abonatii de astazi. Deci, pentru a te asigura ca publicul tau este multumit, trimite-le text relevant abonatilor. O strategie in acest sens este aceea de a afla despre abonatii tai detalii precum: activitatea, profesia, orasul in care locuiesc etc. Retine ca nu trebuie sa trimiti acelasi email la toti abonatii. Ceea ce poate fi relevant pentru unii, pentru altii poate sa nu fie.

 

  1. Trimite email-uri regulat

 

 

Daca trimiti email-uri la cateva luni, e posibil ca abonatii sa uite de tine. Acestia chiar ar putea sterge email-ul tau inainte sa il citeasca sau sa il marcheze ca spam. Deci, mentine un program regulat de trimitere a newsletterului.

 

  1. Revizuieste, editeaza si corecteaza

 

 

Vei avea numai de castigat daca vei trimite newslettere de calitate din toate punctele de vedere. Chiar daca acesta contine template-uri excelente si are un design profesional, publicul il vei castiga doar daca ai si continut semnificativ. Deci inainte de a trimite newsletterul, revizuieste-l si corecteaza greselile de gramatica si de stil.

 

  1. Testeaza designul newsletterului tau

 

 

Multi dintre abonatii tai vor dori sa citeasca newsletterul de pe dispozitivele mobile. Dispozitivele, cum ar fi smartphone-uri sau tablete, au ecrane mai mici de diferite dimensiuni. Email-urile ar trebui sa se vada bine si pe dispozitive mobile cat si pe desktop-uri. Prin urmare, este recomandat ca pentru inceput sa iti trimiti tie newsletterul cat si colegilor tai sau poti folosi un program de testare pentru a vedea daca email-urile sunt compatibile cu dispozitivele mobile.

 

 Contacteaza-ne acum pentru campanii de email marketing remarcabile!

 

  1. Include social media

 

 

Atunci cand personalizezi designul email-ului tau include si butoane de social media pentru a permite oamenilor sa te urmareasca si pe canalele de socalizare, si pentru a putea imparti mai usor cunoscutilor continutul site-ului tau. Daca ai un continut frumos aranjat si placut ochiului, abonatii vor decide sa il trimita mai departe prietenilor si familiei. Ia in considerare si adaugarea pe Facebook sau Twitter de link-uri catre newsletter. De fapt, aceste link-uri reprezinta o cheie spre campania ta de email marketing.

 

 

Iti doresti vanzari mai mari si costuri mai mici?

Iti doresti dezvoltarea portofoliului de clienti si cresterea satisfactiei acestora?

Vrei sa ai parte de mai mult trafic pe site-urile tale si profitabilitate maxima pentru actiunile de vanzare ale companiei?

Prin campaniile de email marketing create de catre specialistii The Markers, vei reusi sa atragi atentia, sa starnesti interesul pentru produsele sau serviciile pe care le vinzi, sa ii faci pe oameni sa si le doreasca si sa treaca la actiune. Ce inseamna sa treaca la actiune? Sa devina partenerii tai!

Iti doresti ca potentialii tai clienti sa treaca la actiune?

Atunci treci la actiune si contacteaza-ne acum!

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!