Asa cum si tu esti bombardat de emailuri, la fel sunt si potentialii tai clienti. Asadar, ce ai de facut astfel incat emailurile pe care le transmiti sa nu ajunga direct in cosul de gunoi, sa capteze atentia destinatarilor si sa ii determine sa citeasca ceea ce tu ai de spus? In mod evident, subject line-ul este vital!

 
Drept urmare, iti prezentam o serie de zece abordari pe care trebuie sa le incerci in campaniile tale de emailing!

 

  1. Intrebare despre [obiectivul tau]

 

Oamenii vor fi curiosi sa stie ce intrebare le adresezi, asa ca exista sanse foarte mari sa deschida emailul. Mai mult, intrebandu-i ceva despre ceea ce tu iti doresti de fapt sa obtii, vei putea sparge gheata in interactiunea cu ei mult mai usor.

 

  1. [O cunostinta comuna] mi-a recomandat sa va contactez

 

Cunostintele si recomandarile sunt foarte puternice in procesul decisiv. Este foarte important sa arati ca cineva pe care prospectul il cunoaste, a lucrat deja cu tine sau te stie si pe tine. Se va crea o legatura instantanee.

 

  1. Pasii urmatori in colaborarea noastra

 

Acest subiect poate fi folosit daca ai mai interactionat macar odata cu prospectul. Chiar daca nu ati stabilit ceva pasi urmatori, ii poti propune.

 

  1. Buna ziua, [nume]. [Intrebare scurta]

 

Interbarile provoaca raspunsuri, iar emailurile cu un astfel de subiect provoaca deschideri si raspunsuri.

 

  1. Un email formal, care vrea sa ajute

 

Daca tot trimiti un email rece, diplomat, de ce sa nu recunosti un lucru atat de evident? Sinceritatea va fi apreciata, plus ca te vei diferentia in inboxul clientului.

 

  1. [Un beneficiu] pentru [compania prospectului]

 

De exemplu, “O noua strategie de promovare pentru XYZ SRL”. Specificitatea beneficiului adus si personalizarea subiectului vor capta atentia prospectului tau.

 

  1. X sfaturi/idei/modalitati pentru….

Se pare ca oamenilor le plac listele si numerele de acest fel si au o tendinta mai mare de a citi un text astfel structurat. Foloseste-te de acest avantaj.

 

  1. Introducem [numele tau] – [numele prospectului]

 

In momentul in care un potential client isi va vedea numele alaturi de al tau, subconstientul sau va intelege direct un parteneriat, o colaborare.

 

  1. 10 minute – [data]?

 

Scurt si la obiect. Oamenii vor asa ceva. Ideea este sa pastrezi stilul si in corpul emailului si atunci vei avea parte si de raspunsuri pe masura asteptarilor.

 

  1. Re:

 

Se pare ca emailurile care au in subiect aceste doua litere sunt deschise in 92% din cazuri. Este un numar mare, nu? Ai grija totusi, sa fi interactionat macar o data in trecut cu destinatarul mesajului. Altfel, risti sa il enervezi.

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!