Atat pentru cresterea website-ului cat si a afacerii tale, este absolut necesar sa intelegi si sa pui in practica cel putin elementele de baza in ceea ce priveste SEO (search engine optimization).

 

 

De aceea, iti prezentam unele din cele mai importante tehnici pe care sa le pui in aplicare in acest sens.

 

  1. Acorda timp

 

SEO nu este un proces de scurta durata, ba dimpotriva. Algoritmii motoarelor de cautare se schimba periodic, astfel ca tacticile care au functionat anul trecut, e posibil ca anul acesta sa nu mai functioneze. Deci, SEO necesita viziune si angajament pe termen lung.

 

  1. Fii rabdator

 

SEO nu ofera rezultate instante. E posibil sa treaca timp chiar si de ordinul lunilor pentru a vedea rezultate concrete, mai ales daca esti mic si nou pe piata afacerior online.

 

  1. Cunoaste-ti afacerea

 

Este absolut necesar sa iti cunosti afacerea in cele mai mici detalii pentru a putea avea obiective clar definite. In acest scop, ai putea sa iti pui urmatoarele intrebari: Care este scopul tau? Care sunt punctele slabe si care sunt punctele forte ale afacerii tale? Ce ii atrage in mod special pe clienti? Ce ai putea sa imbunatatesti?

 

  1. Creaza continut unic si de calitate

 

Cu siguranta iti doresti ca site-ul tau sa ajunga pe prima pagina a rezultatelor cautarii. Pentru asta, ai putea sa iti pui urmatoarea intrebare: Este site-ul meu unul din cele mai bune 10 site-uri din tara pe acest subiect? Daca nu, fa-l sa fie aducandu-i imbunatatirile necesare. Ofera consumatorilor informatii utile, foloseste descrieri proprii pentru produsele tale bazandu-te pe cuvintele cheie.

 

  1. Acorda atentie numelui domeniului

 

In primul rand, asigura-te ca nu folosesti tactici lipsite de etica. In al doilea rand, ar fi ideal ca in numele domeiului sa existe cuvinte cheie. Acest lucru nu va face decat sa te pozitioneze mult mai sus in motoarele de cautare cat si in ochii consumatorilor.

 

  1. Acorda atentie titlului paginilor

 

Titlul paginii este cel mai important factor SEO al unei pagini asa ca, foloseste cate un titlu unic si relevant pentru fiecare pagina a site-ului, in care, pe cat posibil sa introduci 1-2 cuvinte cheie care se regasesc in respectiva pagina.

 

  1. Foloseste link-uri anchor text

 

De ce este link-ul anchor text atat de important? Acesta ajuta paienjenii google sa afle despre ce anume e pagina catre care face trimitere link-ul respectiv. Deci, motorul de cautare va invata sa asocieze site-ul cu acele cuvinte-cheie, oferindu-i pozitii mai bune la cautarea dupa acele cuvinte-cheie.

 

  1. Foloseste descrieri meta si titluri unice

 

Descrierile meta trebuie sa fie unice sa aiba legatura strict cu pagina respectiva. Daca vor fi duplicate de la o pagina la alta, nu vei beneficia de rezultatele dorite.

De asemenea, si titlurile trebuie sa fie unice si sa contina intre 4 si 8 cuvinte. In plus, acestea trebuiesc create in asa fel incat sa trezeasca interesul cititorului si sa il faca sa citeasca mai departe.

 

In concluzie, trebuie sa privesti optimizarea SEO ca pe ceva absolut necesar, si nu in ultimul rand, pentru a obtine o reusita garantata, apeleaza la specialisti.

The Markers te poate ajuta cu un audit complet al site-ului tau! Pentru mai multe detalii, CLICK AICI!

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?

Generare de lead-uri


Marketing 4 Ecommerce

Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!