Pentru ca si Supereroii au nevoie de instruire si trebuie sa studieze, saptamana aceasta venim cu alte informatii, cel putin la fel de interesante ca cele de pana acum.
The Markers te ajuta sa iti imbunatatesti nivelul atat al cunostintelor in social media, dar si al culturii generale. In acest articol gasesti ultimele stiri din mediul online, metode prin care iti poti imbunatati afacerea sau modalitati prin care poti sa devii o versiune mai buna a ta, adica un fel de supererou.
Social si dezvoltate personala
1. Tehnica celor 3S
Tehnica celor 3S este o tehnica cunoscuta in vanzare si in interactiunea cu clientul. Aceasta tehnica poate fi folosita si in marketingul online, astfel incat sa raspunzi prin campanii de comunicare la cele mai intalnite obiectii pe care stii ca oamenii le au atunci cand este vorba de achizitia serviciilor tale. Ea isi are baza in 3 tipuri de solidaritate, de angajament, de afinitate si empatie cu sentimentele clientului.
- SIMT
- Au SIMTIT Empatie + Puterea Exemplului
- Si-au dat SEAMA
Exemplu:
Client: Stiti, produsele dumneavoastra sunt foarte scumpe si nu vreau sa-mi ruinez bugetul cheltuind prea mult. Nu doresc sa ma incarc cu marfa care sa nu plece din magazin…
Vanzator: Pot sa inteleg de ce SIMTITI asta. Adevarul este ca multi dintre clientii nostri au SIMTIT la inceput acelasi lucru, dar odata ce au incercat produsele SI-AU DAT SEAMA ca de fapt au mers foarte bine, iar clientii au fost incantati de calitatea lor.
2. Joaca de-a teatrul cu copiii
Acest exercitiu reda cea mai pura imagine a ta, vazuta din exterior. Tot ce trebuie sa faci este sa le ceri copiilor tai sa te imite in diferite ipostaze, iar ei iti vor reda cea mai fidela imagine a ta. Atentie! Acest exercitiu poate sa iti modifice impresia despre propria persoana si chiar sa te socheze.
Invita-ti copilul sa te imite atunci cand esti nervos, atunci cand vii de la munca, atunci cand iti pierzi cheile de la masina sau atunci cand esti suparat pe partenerul de viata. Copiii mici, pana in 6-7 ani, inca au capacitatea de a oferi o parere obiectiva, fara sa fie influentata de principii, rusine, respect sau iubire fata de cei dragi. Nu se vor eschiva sa fie sinceri si nu vor avea vreun filtru al sentimentelor si, implicit, al parerilor.
3. Film – Brexit
Brexit este cel mai important film de fictiune realizat pana acum despre referendumul pentru iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana. Sunt prezentate strategiile, ilegalitatile si faptele de coruptie comise in timpul campaniei pentru referendum de catre Dominic Cummings, unul dintre arhitectii ruperii de UE.
Filmul subliniaza importanta rolului pe care social media il are, cum prin microtargetare poti ajunge la oameni cu mesaje ultrapersonalizate, avand astfel o rata de succes senzationala.
Daca ii doresti sa afli cum sunt manevrate lucrurile din spate, iti uram vizionare placuta!
Stiri din advertising & social media
4. Instagram – se pot sponsoriza postari in Instagram direct din platforma Facebook Ads
Campaniile doar pe Instagram se realizeaza la fel ca cele pentru Facebook, cu mentiunea urmatoare: trebuie sa selectezi in ,,Placements” doar pagina de Instagram, in feed sau in stories si sa deselectezi tot ceea ce tine de Facebook sau Audience Network. Restul pasilor sunt la fel ca cei pentru o campanie normala in Facebook.
5. Instagram introduce si in Romania Tag Products si posibilitatea de a plati direct in aplicatie
Da, ai auzit bine. Acum este mult mai simplu sa achizitionezi produsele preferate dupa ce le-ai vazut pretul direct in Instagram prin Tag Product si sa iti si finalizezi comanda fara sa parasesti aplicatia Instagram.
Aici gasesti un articol special legat de acest subiect.
6. Update Google Ads din septembrie 2019 – se scoate indicatorul de pozitie medie al anuntului
Se pare ca cea mai veche valoare din Google Ads va fi eliminata incepand cu luna septembrie a acestui si si va fi inlocuita de mai multe valori, precum Impression (Absolute Top) % si Impression (Top) %, dar si Search (Abs Top) IS si Search (Top) IS. Cei de la Google ne recomanda sa incepem sa lucram deja cu noile valori pentru o masurare si optimizare mai buna a anunturilor in Google.
7. Facebook introduce avatar VR
Desi pare destul de inspaimantator, Facebook lucreaza la crearea unor avatare extrem de realiste. Scopul acestor avatare este de a construi o prezenta personala interactiva si realista in lumea digitala. Practic, avatarul tau trebuie sa fie atat de ,,tu”, incat si mama ta il va iubi. La aceasta performanta vrea sa ajunga Facebook.
8. Facebook introduce butonul de reply, ca la WhatsApp, in cea mai noua versiune de mess
Pentru ca in aplicatia WhatsApp, butonul de reply ne-a salvat de cele mai multe ori, Facebook s-a gandit sa il introduce si in Messenger. Ne este mult mai usor sa cautam in conversatie si sa raspundem numai anumitor replici, fara sa mai fie nevoie de printscreen-uri sau scroll-uri interminabile, in cautarea anumitor mesaje.
9. Mark Zuckerberg a declarat oficial ca viitorul Facebook-ului sta in Chat
Prin acest anunt, Mark Zuckerberg afirma ca utilizatorii vor avea parte de conversatii private si securizate. Stirea este dublata de un alt plan al celor de la Facebook, conform caruia este dorita integrarea celor trei mari retele sociale: Facebook , Instagram si WhatsApp.
Zuckerberg afirma ca mesajele private, story-urile si grupurile restranse sunt cele mai dezvoltate arii ale comunicarii online, care cresc fulgerator. Asa ca, incepe sa iti ghidezi afacerea catre aceste tipuri de activitati!
10. A aparut un nou format de camera in story-urile de pe Instagram
Se pare ca meniurile pe semi-cerc sunt un nou trend, deoarece amintesc de rotita vechilor aparate de fotografiat, de care trebuia sa invartim pentru a derula filmul si a putea face o noua fotografie. Meniul este user friendly si ne ofera o mai buna manevrare a filtrelor si a optiunilor prin rapiditatea derularii acestora.
11. Emotional Marketing infografic
Am gasit un infografic care contine o multime de statistici si studii privind marketingul emotional. Studiile ne arata faptul ca declansarea raspunsurilor emotionale este cel mai bun mod de a-i face atenti pe oameni si de a-i motiva sa actioneze imediat dupa ce iti citesc contentul. Iata cateva grafice din cadrul articolului care iti vor deschide noi perspective.
12. Facebook modifica targetarea in campanii pentru a evita discriminarea
In ceea ce priveste targetarea, Facebook a facut modificari radicale, pentru a evita polemicile din ultima vreme. Targetarea specifica nu prea mai exista, tocmai de aceea, Facebook scoate varsta, sexul si zip code-ul din housing, employment si credit ads. Acest lucru te afecteaza, de exemplu, intr-o campanie de recrutare, deoarece daca iti doresti sa gasesti un candidat de sex masculin, cu varsta cuprinsa intre 30 si 35 de ani si care nu este hispanic, nu vei putea face asta. Facebook considera aceste selectii discriminatorii.
13. Targetarea mai larga in Facebook este mai buna, pentru ca in acest fel optimizeaza si mai bine rezultatele si ajungi sa ai costuri mai mici
Daca pana acum am mers pe targetare specifica, cei de la Facebook ne propun targetarea mai larga, care iti aduce un plus valoare si potentiali cumparatori mai multi. Chiar daca publicul tau este restrans, nu se stie niciodata cum, dintr-o targetare diversificata, iti pot veni cumparatori si clienti noi.
14. Facebook introduce FOMO (Fear Of Missing Out)
Pentru ca Facebook nu rateaza nicio ocazie de a starni engagement, lanseaza butonul ,,Read by your friends”, care iti creeaza sentimentul de incredere si de apartenenta la un grup. Vei fi tentat sa citesti articolele doar pentru ca au fost deschise si de catre prietenii tai. Inteligent, nu?
15. Neil Patel – cum sa nu dai gres pe Instagram
Mare influencer, Neil Patel ne invata cele mai bune modalitati de a obtine mai mult followers pe Instagram:
- Nu te mai stresa pentru ceea ce postezi
- Nu mai alege sa postezi ceea ce nu da roade
- Posteaza video-uri
- Fii creativ
- Interactioneaza cu audienta ta
- Posteaza mai des
- Creeaza micro-content
Abonează-te acum la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimele tendinte, instrumente si sfaturi de marketing online