The Markers - Agentie de marketing online
  • Cine suntem
  • Ne recomanda
  • Portofoliu
    • Portofoliu webdesign
    • Portofoliu pagini social media
  • Servicii marketing online
    • Generare de lead-uri
    • Marketing 4 Ecommerce
    • Branding & PR
  • Blog
  • Resurse
  • Contact
Select Page

Noutati in Social Media septembrie

Sep 11, 2019 | Blog

Noutati in Social Media septembrie

FACEBOOK

 

Story

 

Facebook va separa story-urile brand-urilor de cele ale prietenilor. Chiar daca nu au inregistrat un mare succes, la fel ca cele din Instagram, vizualizarile story-urilor de pe Facebook au creascut semnificativ fata de anul trecut. Aceasta crestere s-a datorat, in principal, crestereii numarului de utilizatori activi zilnic Facebook, care anul acesta inregistreaza 500 milioane, cu 200 milioane mai mult ca anul trecut.

Acest lucru va oferi o posibilitate mai mare brand-urilor sa se promoveze mai aproape de utilizatori.
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-highlights-page-stories-in-feed-separate-panel-expanding-opportun/562095/

story

 

Badge-uri noi

 

Facebook a introdus noi badge-uri (ecusoane, mici imagini si nume care apar alaturi de numele membrilor unui grup in sectiunea de comentarii). De ce? Pentru a incuraja implicarea si engagementul postarilor din cadrul unui grup sau pe o pagina. Unele din acestea ii incurajeaza pe utilizatori sa fie mai activi si le ofera, implicit un sentiment de apartenenta la acea comunitate.

Bineinteles, admini grupurilor vor putea sa aleaga ce badge-uri sunt disponibile pe grupurile lor si sunt disponibile doar in grupurile cu 50 sau mai multi membri.

Haideti sa le vedem mai indeaprope:

Admin and Moderator – aceste ecusoane ajuta membri sa identifice usor cine este liderul sau administratorul unui grup.

New Member – ecusoanele acestea vor aparea langa numele persoanelor noi, ce s-au inscris intr-un grup in ultimele 2 saptamani. Avand acest badge va fi mai usor sa vedeti cine este membru nou si cum sa il intampinati mai frumos.

Group Anniversary – acesta celebreaza timpul pe care un membru l-a petrecut intr-un grup. Va aparea atunci cand este aniversarea zilei in care acesta s-a inscris in grup.

Conversation Starter – acest badge va aparea in dreptul membrilor care au pornit conversatii de grup importante. In special, se acorda persoanelor care au inregistrat cele mai multe like-uri si comentarii la postari in ultima luna

Founding Member – prin acest ecuson se diferentiaza persoanele care au ajutat grupul sa creasca si sa se dezvolte. Se acorda in principal persoanelor care au intrat in grup inca din primele 3 zile de la crearea acestuia si care au postat, comentat, share-uit si invitat persoane noi in grup.

Conversation Booster – ecusonul se atribuie persoanelor care genereaza in mod frecvent discutii interesante si care incurajeaza ceilalti membri sa participe la acestea. In general, apare langa persoanele ale caror comentarii sunt cel mai aprciate de ceilalti membri.

Visual Storyteller – ecusonul va aparea langa membri care share-uiesc fotografii sau videoclipuri pe care ceilalti membri ai grupului le apreciaza.

Greeter – acest badge apare in dreptul persoanelor care ofera informatii si sprijin noilor membri. Insigna apare cel mai des langa cei care raspund la cel mai des la comentariile si postarile noilor membri.

Link curator – recunoaste membrii care aduc topicuri si subiecte noi si relevante de discutie in grup. Sunt cei care distribuie continut/link-uri externe de calitate ce primesc multe reactii si comentarii.

Rising Star – insigna apare langa membrii noi, in prima lor luna pe grup, care primesc cele mai multe like-uri si reactii la postarile si comentariile lor.

https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-adds-more-page-badges-to-encourage-engagement/561625/

badge

 

 

Slogan nou pentru prima pagina

 

Facebook si-a schimbat sloganul din: ”It`s free and will always be” (Este gratuit si asa va fi mereu) in ”It`s quick and easy” (Este rapid si simplu). Nu se stie exact de ce s-a decis aceasta schimbare, insa exista mai multe speculatii. Desi, unii spun ca platforma este posibil sa-si schimbe modelul de business, insa conform Business Insider José Antonio Castillo suspecteaza ca este vorba despre directiva adoptata de Parlamentul European in mai, care recunoaste schimbul de date ca o forma de plata. In acest sens, Facebook nu a fost niciodata gratuit.

https://www.rappler.com/technology/news/239199-facebook-new-slogan-free-and-always-will-be

slogan

 

Slideshow Stories pentru utilizatorii cu iOS

 

 

Noua optiune slideshow va permite utilizatorilor sa creeze prezentari cu imaginile lor. Desigur, utilizatorii Facebook stiu ca deja poti face asta selectand mai multe imagini atunci cand creezi o poveste, insa aceasta optiune simplifica procesul.

https://wersm.com/facebook-adds-slideshow-option-to-stories-on-ios/

slideshow

 

INSTAGRAM

 

Cum sa-ti alegi #hastag-urile potrivite in functie de urmaritori

 

Un studiu realizat de Social Insider care a analizat peste 649,895 postari ale brand-urilor, arata daca este mai bine ca brand sa pui hastag-uri in descrierea postarilor sau in comentarii.

  • Majoritatea brand-urilor prefera sa foloseasca hashtag-uri in descriere (87.7% vs 12.3%)
  • Din numarul de postari, 93.8% aveau hashtag in descriere
  • Brand-urile folosesc mai multe hashtag-uri in descriere si mai putine in comentarii ( 2 hashtaguri in primul comentariu, 7 – 30 in descriere)
  • Postarile cu 27-30 de hashtag-uri nu ajung la cel mai inalt nivel de engagement comparativ cu cele cu un numar mai mic de hashtag-uri)
  • Profilele cu un numar mai mic de 100k followers inregistreaza un reach mai mare atunci cand folosesc hashtag-uri in descriere.
  • Profilele cu un numar mai mare de 100k followers au un reach mai mare atunci cand posteaza hashtag-uri in comentarii (cu 15.9% mai mare)
  • Rata de engagement calculata pe postare este influentata de plasarea hashtag-urilor si de numarul de followers.
  • Rata de engagement per postare este mai mare atunci cand postarile adauga hashtag-uri afisate in primul comentariu sau asunse in legenda. Brandurile prefera sa nu-si ascunda hashtag-urile, dar asta nu este intotdeauna cea mai buna decizie.

https://www.socialinsider.io/blog/instagram-hashtag-study

insta love

Se poate sa programezi postari pe Instagram din Facebook Creator Studio 

 

Sa postezi constant pe paginile de Instagram a fost intotdeauna dificil, insa totul se va schimba! Facebook a inceput sa ofere adminilor de pagini posibilitatea de a publica si programa postari pe Instagram cu ajutorul Creator Studio.

Iar daca iti vei conecta Instagramul de Creator Studio vei avea acces la toate insight-urile din Instagram, de care ai nevoie, de pe descktop.

Cum iti legi conturile in Creator Studio?

  1. Intra in Creator Studio aici
  2. Da click pe iconita Instagram aflata langa cea Facebook
  3. Adauga un cont
  4. Daca doresti sa adaugi mai multe conturi, intra in stanga jos la Instagram Accounts, apoi da click pe Add Instagram Account.

Cum programezi?

  1. Alege continut din computer sau direct de pe Facebook.
  2. Redimensioneaza imaginea daca este nevoie.
  3. Alege „Schedule” sau „Programeaza”
  4. Alege o data si ora.

 

 

 

Tu pentru ce ai nevoie de servicii de marketing online?



Generare de lead-uri




Marketing 4 Ecommerce



Branding si vizibilitate

 

Sharing is caring!

Descarca resursele gratuite pe care ti le-am pregatit.

Descopera serviciile noastre

Google Ads

Facebook Ads

Social Media

SEO

Email marketing

CRO


 

  • Facebook
Designed and powered by The Markers || Politica de confidentialitate || Termeni si conditii || Politica de utilizare a cookie-urilor
Acest site foloseste cookieuri pentru analiza informatiilor depsre trafic, pentru oferirea de reclame comportamentale si pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Te rugăm să îți exprimi dorința în ceea ce privește modul de utilizare al informaţiilor. SetariACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.