Google ads (google adwords)

Campanii Google Ads

Google Ads (Google AdWords) reprezinta cea mai buna si cea mai rapida modalitate de a aduce potentiali clienti pe site-ul tau.
Sunt cele mai eficiente din punct de vedere rezultate-cost. Totusi, aceste campanii trebuie realizate de un expert, astfel incat sa fii in primele pozitii, cu costuri minime. Noi iti oferim acesti specialisti, certificati de catre Google. Ei te vor ajuta, gratuit, la a identifica cea mai buna strategie de promovare in mediul online.

Ce sunt campaniile de promovare Google Ads (Google AdWords)?

Prin intermediul tipului de promovare Google Ads, esti prezent in cautarile potentialilor clienti ai afacerii tale exact in momentul in care acestia cauta pe Google produsele sau serviciile pe care le oferi. Platesti numai atunci cand ei dau click pentru a accesa site-ul tau.

De ce sa investesti in campanii de promovare Google Ads?

Pentru ca este cel mai bun si cel mai cunoscut serviciu de publicitate online;

Pentru ca 98% din utilizatorii romani de internet folosesc Google;

Pentru ca platesti doar atunci cand un potential client acceseaza anuntul publicitar, doar atunci cand ajunge pe site-ul tau;

Pentru ca ai control 100% asupra bugetului, a reclamelor, a continutului si a celor care ajung pe site-ul tau;

Pentru ca prin campaniile de promovare Google Ads targetezi doar persoanele direct interesate de produsele sau serviciile tale;

Pentru ca peste 85% dintre cei care cauta pe Google nu trec mai departe de primele 10 rezultate (prima pagina de rezultate pentru cautari);

Pentru ca peste 65% dintre utilizatorii de internet cauta pe Google informatii  despre produsele sau serviciile pe care si le doresc;

Pentru ca aproximativ 35% dintre romani cauta pe Google furnizori pentru serviciile sau produsele dorite;

Pentru ca neutilizand promovare Google Ads, pierzi clienti valorosi.

De ce Google Ads (Google AdWords) prin The Markers?

Suntem Partener certificat Google Premier, ceea ce denota calitatea serviciilor oferite, profesionalismul expertilor nostri ce sunt certificati, precum si experienta in domeniu

Suntem membri IAB Romania, ceea ce garanteaza faptul ca respectam bunele practici in domeniul marketingului online

Participam continuu la modulele de instruire si suntem la zi cu tot ceea ce se intampla in domeniu, ceea ce reprezinta un avantaj pentru clientii nostri in fata competitorilor

Avem experienta gestionarii a peste 700 de campanii nationale si internationale, avand rulati peste 2.000.000 de Euro prin intermediul campaniilor de promovare Google Ads

Pastram o legatura directa si primim periodic suport avizat de la Google Irlanda si Google Polonia

Avem acces la toate insight-urile Google si suntem la zi cu toate instrumentele de lucru ale acestora

Suntem concentrati pe implementarea campaniilor care livreaza rezultate si ne implicam in atingerea obiectivelor

Raspundem mereu la emailuri, la telefon si te vizitam ori de cate ori este nevoie

Ce fac specialistii certificati Google de la The Markers pentru afacerea ta?

RESEARCH

Ne documentam si facem o analiza ampla asupra:

– Domeniului de activitate
– Tipologiei clientilor si potentialilor clienti si a comportamentului acestora
– Concurentei
– Difirentiatorilor de pe piata
– Ofertelor si beneficiilor

 

STRATEGIE

Concepem o strategie personalizata si propunem cele mai potrivite:

– Canale: Search, Display, Youtube, Gmail etc
– Tipuri de actiuni (Remarketing, RLSA, DSA etc.)
– Metode de abordare si de comunicare
– Bugete
– Segmente de public tinta

Implementare

– Configurarea si structurarea conturilor
Generarea codurilor de conversie, de urmarire etc.
– Implementarea Google Analytics si legarea conturilor
– Creare listelor de cuvinte cheie (inclusiv cuvinte cheie negative) si organizarea lor in ad group-uri
Setarea segmentarilor geografice si orare
– Configurarea bugetelor necesare pe grupuri de anunturi
– Crearea anunurilor (text, sitelinks, oferte, program, callouts etc.), bannerelora
– Crearea campaniilor dedicate dispozitivelor mobile

optimizare

A/B testing la nivel de audiente, anunturi etc.
– Optimizarea sumelor licitate
– Blocarea sau adaugarea de cuvinte cheie
– Blocarea sau adaugarea de destinatii de plasare, analiza si reconfigurarea cuvintelor cheie in functie de performanta (oprire, stergere, blocare, adaugarea, schimbare tarif licitat etc.),
– Organizarea cuvintelor cheie in ad group-uri si campanii pentru o relevanta crescuta si o performanta optima a contului
– Urmarirea continua a cresterii scorului de calitate al anunturilor in privinta optimizarii costurilor si a vizibilitatii

raportare

Bugetul utilizat, numarul de clienti adusi prin intermediul campaniilor, rata de click, numarul de vizitatori, numarul de vizualizari pe care mesajele le-au avut si pozitia medie pe care o are anuntul in motoarele de cautare

inovare

Propunem periodic noi actiuni, campanii si canale care sa aduca beneficii afacerii tale

RESEARCH

Ne documentam si facem o analiza ampla asupra:

– Domeniului de activitate
– Tipologiei clientilor si potentialilor clienti si a comportamentului acestora
– Concurentei
– Difirentiatorilor de pe piata
– Ofertelor si beneficiilor

 

STRATEGIE

Concepem o strategie personalizata si propunem cele mai potrivite:

– Canale: Search, Display, Youtube, Gmail etc
– Tipuri de actiuni (Remarketing, RLSA, DSA etc.)
– Metode de abordare si de comunicare
– Bugete
– Segmente de public tinta

Implementare

– Configurarea si structurarea conturilor
Generarea codurilor de conversie, de urmarire etc.
– Implementarea Google Analytics si legarea conturilor
– Creare listelor de cuvinte cheie (inclusiv cuvinte cheie negative) si organizarea lor in ad group-uri
Setarea segmentarilor geografice si orare
– Configurarea bugetelor necesare pe grupuri de anunturi
– Crearea anunurilor (text, sitelinks, oferte, program, callouts etc.), bannerelora
– Crearea campaniilor dedicate dispozitivelor mobile

optimizare

– A/B testing la nivel de audiente, anunturi etc.
– Optimizarea sumelor licitate
– Blocarea sau adaugarea de cuvinte cheie
– Blocarea sau adaugarea de destinatii de plasare, analiza si reconfigurarea cuvintelor cheie in functie de performanta (oprire, stergere, blocare, adaugarea, schimbare tarif licitat etc.),
– Organizarea cuvintelor cheie in ad group-uri si campanii pentru o relevanta crescuta si o performanta optima a contului
– Urmarirea continua a cresterii scorului de calitate al anunturilor in privinta optimizarii costurilor si a vizibilitatii

raportare

Bugetul utilizat, numarul de clienti adusi prin intermediul campaniilor, rata de click, numarul de vizitatori, numarul de vizualizari pe care mesajele le-au avut si pozitia medie pe care o are anuntul in motoarele de cautare

inovare

Propunem periodic noi actiuni, campanii si canale care sa aduca beneficii afacerii tale

Ce fel de campanii implementam prin intermediul Google Ads?

Promovare Google Search Ads

Desi site-ul tau nu se afla in topul rezultatelor pe motoarele de cautare, promovarea prin Google Adwords va putea afisa reclama ta in prima pagina a rezultatelor motorului de cautare, facand astfel posibil ca si mesajul tau sa ajunga la utilizatori. Aceasta poarta numele de promovare Google Search Network si afiseaza reclama ta atat in paginile afisate in rezultatele cautarilor pe motorul Google, cat si in alte pagini ce au legatura cu rezultatele cautarii sau in directoare partenere precum AOL, Google Images, Maps si Shopping. Targetarea se poate face in functie de ce anume te intereseaza, foarte precis.

Promovare Google Dynamic Search Ads

In cadrul Dyamic Search, Google analizeaza paginile indexate organic, apoi potriveste automat cautarile relevante pentru business-ul tau cu reclama text si pagina de destinatie. Acest serviciu este foarte potrivit magazinelor online care au o gama foarte mare de produse. Astfel, in momentul in care utilizatorul face o interogare, Google va afisa anuntul tau, potrivit la fix cu nevoia potentialului tau client.

Promovare Google Display Network Ads

Google ofera si un serviciu prin care anuntul tau poate fi afisat inclusiv pe alte site-uri (in reteaua de promovare Google Display Network), nu doar in motorul de cautare Google. Anunturile apar pe anumite site-uri, in functie de cuvintele cheie sau zonele de interes pe care le setezi, targetand astfel utilizatorii ce sunt direct interesati de domeniul in care activezi. Poti face astfel de ad-uri folosind anunturi de tip text precum Search Ads-urile explicate anterior sau folosind bannere special create pentru afacerea ta.

Remarketing, Remarketing Dinamic, RLSA (Remarketing Lists for Search Ads)

Cunoscut si ca retargeting, este o metoda de publicitate online care te ajuta sa ajungi iar in atentia celor ce ti-au vizitat site-ul, dar l-au parasit fara a face vreo actiune.
Atunci cand un vizitator paraseste site-ul si abandoneaza cosul de cumparaturi fara a lasa o adresa de e-mail, ii poti afisa in continuare reclame la produsele sau serviciile care il interesau, prin remarketing. Astfel, ii dai un imbold de a finaliza comanda.

Gmail Sponsored Promotions

Este un tip unic de reclame care se afiseaza doar in cadrul Gmailului personal, in sectiunea “Promotions”.
Reclama este compusa din 2 elemente creative: un spatiu pentru prezentare (de 25 de caractere) si o unitate extinsa pentru reclama (de 100 de caractere). Mai exista, de asemenea, o imagine de 50×50 si Numele Companiei pe care il setezi.

Youtube Ads

Reprezinta filmuletele care se afiseaza la inceputul sau la mijlocul clipurilor video din aceasta platforma. Este nevoie sa ai un video pentru a-ti promova serviciile, produsele sau afacerea.

Afacerea ta este provocarea noastra.

Hai sa ne povestesti despre ea la o cafea!