Servicii complete de Analiza a datelor prin Advanced Analytics
Pentru cine este potrivit serviciul de analiza a datelor din online?
Pentru orice antreprenor, manager de marketing sau specialist de marketing care doreste sa duca rezultatele din online la nivelul urmator, luand decizii strategice bazate pe datele reale din piata.
Cum facem asta?
Analizam datele istorice relevante
Raport statistic complet
Interpretarea datelor
Concluzii si recomandari
Decizii strategice obiective

Cu ce scop?
Crestere ROAS
Crestere rata de conversie
Crestere ROI
Eficientizare costuri
Atragere de public nou relevant
Crestere valoare medie cos de cumparaturi
Iata doar o parte din ce poti afla prin interpretarea profesionista a datelor:
Despre clientii tai
Ex: cand acestia cumpara pentru prima data, cand achizitioneaza din nou, de pe ce dispozitive interactioneaza cu brandul tau, cum navigheaza pe site si unde abandoneaza cosul
Despre produsele tale
Ex: care sunt produsele cele mai achizitionate – tractor – si sezonalitatea lor, valoarea medie a unui cos in functie de fiecare tipologie de client, categoriile de produse pe care sa-ti concentrezi mai departe actiunile de marketing
Ce face diferit concurenta
Ex: ce cota de piata au competitorii directi pe aceleasi cuvinte cheie pe care te promovezi si tu, cum e imbracat diferit mesajul acestora, in ce directie se indreapta industria ta in mediul online
Despre cum sa-ti folosesti intr-un mod eficient resursele si bugetul pentru a-ti promova afacerea
Ex: ce platforme de marketing si tipologii de campanii sa folosesti, cand e nevoie sa fii prezent in cautarile utilizatorilor in online, care sunt categoriile de public care interactioneaza cel mai bine cu mesajul tau si care este directia prin care sa-ti promovezi produsul/serviciul/oferta
Iata trei exemple in care am folosit cu succes competentele departamentului Advanced Analytics
Client din domeniul suplimentelor alimentare
Google Ads
- buget cu 14% mai mic
- ROAS cu 20% mai mare
- Revenue cu 9% mai mare
Meta Ads
- Budget cu 47% mai mic
- ROAS cu 5,439% mai mare
- Creștere de 2,754% a încasărilor în medie pe lună
Comparație Mai 2024 – Februarie 2025 vs Iulie 2023 – Aprilie 2024
Client din domeniul cadourilor corporate
Google Ads
- Creștere ROAS cu 313% 2023 vs 2022 și 28% 2024 vs 2023
- Creștere încasări cu 358% 2023 vs 2022 și 54% 2024 vs 2023
Meta Ads
- Creștere ROAS cu 576% în 2023 vs 2022
- Creștere încasări cu 584% în 2023 vs 2022 și 7% 2024 vs 2023
Client din domeniul scule și unelte
Google Ads
- ROAS cu 169% mai mare 2023 vs 2022
- Creștere achiziții cu 434% 2023 vs 2022 și 61% 2024 vs 2023
Creștere încasări cu 585% 2023 vs 2022 și 7% 2024 vs 2023
Vezi mai jos lista de servicii de analiza si interpretare a datelor pe care departamentul Advanced Analytics The Markers o ofera clientilor.
Cum fiecare business e diferit si are obiective si indicatori specifici, pentru fiecare client propunem un plan personalizat, pe care il discutam in urma unei intalniri. Cere acum o oferta!
Legenda
Nivel 0 – Default, frecventa rapoarte si analize: lunar
Nivel 1 – Extra, frecventa rapoarte si analize: +2 cereri suplimentare pe luna, max 1 pe saptamana
Nivel 2 – Serviciu exclusiv, frecventa rapoarte si analize: to be discussed
Analize cu privire la useri/consumatori/trafic website:
- Nivel 0 Rezultate comparative de la luna la luna cu privire la numarul de vizite in website (sesiuni), utilizatori, vizite active, tipuri de canale de trafic de pe care s-a ajuns pe site demografice (varsta, sex, locatie)
- Nivel 0 Pe baza dispozitivelor folosite pentru a accesa site-ul (categorie dispozitiv, Nivel 1 browser, OS, versiune, rezolutie etc.)
- Nivel 0 New vs Returning Users
- Nivel 0 Sursa (prima sau finala) de trafic de pe care s-a accesat site-ul
- Nivel 0 Timp mediu petrecut pe site din fiecare sursa de trafic
- Nivel 0 Rata de engagement din fiecare sursa de trafic
- Nivel 0 Rata de conversie a site-ului si din fiecare sursa de trafic
- Nivel 2 Evolutia saptamanala a comportamentului utilizatorilor in site (cohort analysis)
- Nivel 2 Retentia utilizatorilor in site (rata de stickiness) – zilnica, saptamanala, lunara
- Nivel 2 Audiente de tip Google In-Market, Affinity, Remarketing – procente (tranzactii/conversii, revenue samd).
- Nivel 2 Suprapunerea segmentelor de audiente pentru extragerea de insight-uri relevante
- Nivel 2 Studiul utilizatorilor unici valorosi (user explorer) – analizam comportamentul fiecarui utilizator pe site, de cate ori acceseaza, din ce surse, ce evenimente declanseaza etc.
- Nivel 2 Profilul consumatorului (buyer personae) pe baza datelor demografice, psihografice, comportamentale samd.
Analize cu privire la conținutul site-ului:
- Nivel 0 Cele mai accesate pagini din site
- Nivel 0 Landing Page-urile de pe care se acceseaza website-ul
- Nivel 0 Rata de engagement si bounce la nivel de site/ Nivel 1 de pe fiecare pagina/landing page
- Nivel 1 Timp mediu petrecut pe paginile principale/pe fiecare pagina
- Nivel 1 Numarul de utilizatori care au vazut o anume pagina
- Nivel 2 Tracking scroll si timp petrecut pe site si segmentarea utilizatorilor in functie de acestea
- Nivel 2 Analiza Hotjar Microsoft Clarity pe paginile principale din site, cu heatmaps si analiza video
- Nivel 2 A/B Testing a diferite elemente pe site – putem testa Landing Pages diferite, incadrarea altfel a elementelor de pe site (butoane, culori, bannere, texte) pe baza de cookies – utilizatorii vor vedea variante diferite a site-ului, iar de aici vom extrage cea mai buna solutie de Landing Page
- Nivel 2 Creare de funnel-uri/palnii de marketing ad hoc (prin Google Tag Manager) prin care sa vedem comportamentul utilizatorilor in site
- Nivel 2 Rata de finalizare a unui formular si/sau etapele in care este abandonat
Analize cu privire la acțiunile de marketing și rezultatele lor:
- Nivel 0 Numarul de conversii de toate tipurile si campaniile (sursele) de provenienta
- Nivel 0 KPIs Marketing: CPC, CTR, rata de conversie, CPA, ROAS, la nivel de cont/campanii
- Nivel 1 Calcul ROI (Return on Investment) la nivelul serviciilor de marketing oferite si costurile de agentie
- Nivel 0 Topul celor mai performante anunturi (text, imagine, video)
- Nivel 0 Topul cuvintelor cheie (keywords – Google) performante
- Nivel 0 Bugetele folosite din sursele Paid
- Nivel 1 Media de zile/ore necesare pentru achizitie/conversie
- Nivel 2 Numarul de vizite necesare pentru conversie/achizitie – realizate pe cohorte de consumatori pentru a extrage modele comportamentale/de achizitie
- Nivel 1 Attribution paths (toate canalele accesate de utilizator pana la realizarea conversiei), surse finale si conversii asistate
- Nivel 2 Examinare comportament utilizator pe site cu provenienta din campanii: rata de engagement/bounce/quality score (Google Ads) din keywords, creative etc.
- Nivel 1 Studii cu privire la cel mai bun moment (zi din saptamana, ora) in care sa avem anunturi active si de pe ce dispozitive
- Nivel 1 Studii cu privire la tipul de continut web (categorii/topics/websites) cu care rezoneaza cel mai bine publicul tinta
- Nivel 2 Gruparea rezultatelor in functie de distanta de locatia fizica a business-ului (rata de conversie, valoare cos, ROAS etc).
Analize ecommerce (exclusiv ecommerce):
- Nivel 0 Cele mai accesate produse, cele mai vandute (produse tractor, categorii/subcategorii, variante etc.)
- Nivel 0 Valoarea medie a unui cos de cumparaturi, rata de achizitie a site-ului, ROAS campanii
- Nivel 1 Rata de conversie/inchidere pe fiecare pas din funnelul de achizitie
- Nivel 2 First time purchasers versus multiple time purchasers – analize comportamentale
- Nivel 2 Studii asupra clientilor (purchasers): achizitii per utilizator, media/max./min. de clienti per zi/luna etc. (lifetime value)
- Nivel 2 Recurenta de achizitie (cohort analysis) si frecventa de reachizitie (ex: la nivel de zi/saptamana/luna)
- Nivel 2 Analize amanuntite la nivel de cosuri si produse: numarul de produse din cosurile cumparate, produse cu cea mai mare cantitate de achizitie, produsele care se repeta cel mai des in cosuri, produse cross-selling (care au contribuit la achizitie, dar nu au facut parte din cosul final) etc. (idem la nivel de categorii/subcategorii si grupuri de produse)
Analize cu privire la competiție/concurență (Google Ads și Merchant Center):
- Nivel 0 Cota din piata (cautari) pe fiecare campanie Search/Shopping (Performance Max)
- Nivel 2 Cuvintele cheie pe care licitam impreuna cu concurenta (rata de suprapunere a anunturilor pe cuvinte cheie, frecventa de afisare pe aceeasi cautare etc).
- Nivel 1 Interpretare insight-uri si trenduri la nivel de industrie/business etc.
- Nivel 2 Analiza anunturilor si a tipului de continut rulat de competitie in campanii
Alte tool-uri performance:
- Clickcease - instrument de protectie impotriva fraudei prin click-uri. Pe scurt, acesta detecteaza si blocheaza click-urile false sau frauduloase pe reclamele online, economisind astfel bani si ajutand la imbunatatirea si eficientizarea campaniilor publicitare
- Hotjar: Un tool de analiza a comportamentului utilizatorilor care iti ofera insight-uri despre cum interactioneaza vizitatorii cu site-ul tau. Hotjar include functii precum heatmaps, inregistrari ale sesiunilor si sondaje de feedback
- Optimizely: O platforma de experimentare si optimizare care te ajuta sa testezi si sa imbunatatesti experientele utilizatorilor pe site-ul tau. Poti efectua teste A/B si multivariate pentru a vedea ce variante functioneaza cel mai bine
Cifrele care vorbesc despre
experienta noastra
10 Ani
experienta
Peste 10 ani experienta in campanii nationale si internationale
245
de clienti
Peste 245 de clienti in portofoliul nostru din peste 50 de domenii
50
de domenii
Peste 50 de domenii de activitate
De ce
The Markers?
Suntem All In
La noi gasesti intr-un singur loc tot ce ai nevoie pentru marketing digital care aduce rezultate. Integram intotdeauna atat creatie grafica, cat si programarea, atat strategia cat si implementarea, atat comunicarea cat si performanta.
Suntem abordabili
Dai tot timpul de noi, ne gasesti cu zambetul pe buze, suntem deschisi si transparenti si mai ales, vorbim pe intelesul tuturor
Ne completam unii pe ceilalti
Echipa de proiect cuprinde atat specialisti in comunicare si branding (creativii), cat si specialisti in performance marketing (tehnicii) astfel incat ecuatia ce aduce cele mai bune rezultate in marketingul online sa fie completa

De ce zic ceilalti
ca lucreaza cu noi



Cuvinte care ne descriu
corect si complet

Raspundem mereu la emailuri, la telefon si va vizitam ori de cate ori este nevoie
Vorbim intotdeauna pe intelesul partenerilor nsotri, suntem transparenti si deschisi catre comunicare
Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.
