Servicii Analiză și Statistică departament Advanced Analytics
Vezi lista de servicii de analiză și interpretare a datelor pe care departamentul Advanced Analytics The Markers îl oferă clienților*.
*Cum fiecare business e diferit și are obiective și indicatori specifici, pentru fiecare client propunem un plan personalizat, pe care îl discutăm în urma unei întâlniri.
Analize cu privire la useri/consumatori/trafic website:
- demografice (vârstă, sex, locație)
- pe baza dispozitivelor folosite pentru a accesa site-ul (categorie dispozitiv, browser, OS, versiune, rezoluție etc.)
- New vs Returning Users
- sursa (primă sau finală) de trafic de pe care s-a accesat site-ul
- rata de engagement din fiecare sursă de trafic
- Retenția utilizatorilor în site (rata de stickiness)
- Audiențe de tip In-Market, Affinity, Remarketing – procente (tranzacții/conversii, revenue șamd.)
- suprapunerea segmentelor de audiențe
- evoluția săptămânală a comportamentului utilizatorilor (cohort analysis)
- studiul utilizatorilor unici valoroși (user explorer) – analizăm comportamentul fiecărui utilizator pe site, de câte ori accesează, din ce surse, ce evenimente declanșează etc.
Analize cu privire la conținutul site-ului:
- Cele mai accesate pagini din site
- Landing Page-urile de pe care se accesează website-ul
- Timp mediu petrecut pe paginile principale
- Rata de engagement și bounce la nivel de site/de pe fiecare pagină/landing page
- Timp mediu petrecut pe fiecare pagină
- Numărul mediu de utilizatori care au văzut o anumită pagină
- Analiză Hotjar și/sau Microsoft Clarity pe paginile principale din site, cu heatmaps și urmărire video
- A/B Testing a diferite elemente de pe site – putem testa Landing Pages diferite, afișarea altfel a elementelor de pe site (butoane, culori, bannere, texte) pe bază de cookies – utilizatorii vor vedea variante diferite ale site-ului, iar de aici vom extrage cea mai bună soluție de Landing Page
- Creare de funnel-uri/pâlnii de marketing ad hoc (prin Google Tag Manager) prin care să vedem/urmărim comportamentul utilizatorilor
Analize cu privire la acțiunile de marketing și rezultatele lor:
- Numărul de conversii de toate tipurile și campaniile (sursele) de proveniență
- Numărul de vizite necesare pentru achiziție/conversie
- Numărul de zile/ore necesare pentru achiziție/conversie
- Attribution paths (toate canalele accesate de utilizator până la realizarea conversiei), surse finale și conversii asistate
- Examinare comportament utilizator pe site cu proveniență din campanii: rata de engagement/bounce/quality score (Google Ads) din keywords, creative etc.
- Studii cu privire la cel mai bun moment (zi din săptămână, oră) în care să avem anunțuri active și de pe ce dispozitive
- Studii cu privire la tipul de conținut web (categorii/topics/websites) cu care rezonează cel mai bine publicul țintă
- Gruparea rezultatelor în funcție de distanța de locația fizică a business-ului (rata de conversie, valoare coș, ROAS etc).
Analize ecommerce (exclusiv ecommerce):
- cele mai accesate produse, cele mai vândute (produse tractor, categorii/subcategorii, variante etc.)
- valoarea medie a unui coș de cumpărături, rata de achiziție a site-ului, ROAS campanii
- First time purchasers versus multiple time purchasers – analize comportamentale Studii asupra clienților (purchasers): achiziții per utilizator, media/max./min. de clienți per zi/lună etc. (lifetime value)
- Studii asupra clienților (purchasers): achiziții per utilizator, media/max./min. de clienți per zi/lună etc. (lifetime value)
- Recurența de achiziție (cohort analysis) și frecvența de reachiziție (ex: la nivel de zi/săptămână/lună)
- rata de conversie/închidere pe fiecare pas din pâlnia de achiziție
- Analize amănunțite la nivel de coșuri și produse: numărul de produse din coșurile cumpărate, produse cu cea mai mare cantitate de achiziție, produsele care se repetă cel mai des în coșuri, produse cross-selling (care au contribuit la achiziție, dar nu au făcut parte din coșul final) etc. (idem la nivel de categorii/subcategorii și grupuri de produse)
Analize cu privire la competiție/concurență (Google Ads și Merchant Center):
- Cota din piață (căutări) pe fiecare campanie Search/Shopping (Performance Max)
- Cuvintele cheie pe care licităm împreună cu concurența (rata de suprapunere a anunțurilor pe cuvinte cheie, frecvența de afișare pe aceeași căutare etc).
- Interpretare insight-uri și trenduri la nivel de industrie/business etc.
Alte tool-uri performance:
- Clickcease - instrument de protecție împotriva fraudei prin click-uri. Pe scurt, acesta detectează și blochează click-urile false sau frauduloase pe reclamele online, economisind astfel bani și ajutând la îmbunătățirea și eficientizarea campaniilor publicitare
- Hotjar: Un tool de analiză a comportamentului utilizatorilor care îți oferă insight-uri despre cum interacționează vizitatorii cu site-ul tău. Hotjar include funcții precum heatmaps, înregistrări ale sesiunilor și sondaje de feedback
- Optimizely: O platformă de experimentare și optimizare care te ajută să testezi și să îmbunătățești experiențele utilizatorilor pe site-ul tău. Poți efectua teste A/B și multivariate pentru a vedea ce variante funcționează cel mai bine
Cifrele care vorbesc despre
experienta noastra
10 Ani
experienta
Peste 10 ani experienta in campanii nationale si internationale
245
de clienti
Peste 245 de clienti in portofoliul nostru din peste 50 de domenii
50
de domenii
Peste 50 de domenii de activitate
De ce
The Markers?
Suntem All In
La noi gasesti intr-un singur loc tot ce ai nevoie pentru marketing digital care aduce rezultate. Integram intotdeauna atat creatie grafica, cat si programarea, atat strategia cat si implementarea, atat comunicarea cat si performanta.
Suntem abordabili
Dai tot timpul de noi, ne gasesti cu zambetul pe buze, suntem deschisi si transparenti si mai ales, vorbim pe intelesul tuturor
Ne completam unii pe ceilalti
Echipa de proiect cuprinde atat specialisti in comunicare si branding (creativii), cat si specialisti in performance marketing (tehnicii) astfel incat ecuatia ce aduce cele mai bune rezultate in marketingul online sa fie completa

De ce zic ceilalti
ca lucreaza cu noi



BookLand Romania2024-07-01O echipa de profesionisti de top & oameni inimosi, care ne-au stat alaturi cu sfaturi, recomandari si toata experienta lor. Multumim mult, The Markers! Suntem recunoscatori sa va avem alaturi ca partener al misiunii noastre educationale in scolile din mediul rural. Si bucurosi de colaborare! You’ve left your mark on us ❤
Pavel Iachim2024-05-08Serviciile oferite de echipa The Makers sunt de cea mai inalta calitate si solutiile pe care le ofera sunt moderne si actuale, care in final aduc si rezultate bune!
Cristina Badescu2023-07-28O echipa tanara, dinamica, entuziasta!
Gabriela Munteanu2023-07-27O echipa super profesionista, dinamica, proactiva si prompta. Sunt extrem de rigurosi si disciplinati in executarea solicitarilor si au o atitudine pro client. Sunt parteneri de incredere si Invatam impreuna, noi din tainele si oportunitatile zonei de digital marketing si ei despre particularitatile businessului nostru. Vin cu solutii concrete, in pasi, cu bugete si termene clare. Recomandam cu toata increderea!
PCR NORD2023-07-26Felicitari !! In cei aproximativ 5 ani de colaborare, totul ireprosabil! Recomandam cu incredere !!
Costin Emanuel2023-07-26Am lucrat site-ul cu ei si totul a fost mai mult decat bine: de la a la z, m-au asistat in toate directiile necesare pentru a putea avea site-ul gata.
Padurean Alexandra2023-07-26O echipa super,disponibili pentru orice provocare.
Maco Prodimpex S.R.L2023-07-26I-am ales dintre mai multe firme de publicitate online si consider ca decizia de a lucra cu ei a fost una excelenta. Colaboram cu succes de cativa ani, deja.
Cuvinte care ne descriu
corect si complet

Raspundem mereu la emailuri, la telefon si va vizitam ori de cate ori este nevoie
Vorbim intotdeauna pe intelesul partenerilor nsotri, suntem transparenti si deschisi catre comunicare
Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.
