Studiu de caz
Drojdia proaspata Secretul Bunicii este lider de piata pe nisa ei, de peste 15 ani, dar, in 2015 parea sa fie amenintata de doua aspecte: concurenta care incepea sa fie din ce in ce mai activa din punct de vedere al comunicarii si faptul ca exista o tendinta clara de declin a produselor coapte acasa.
Pe de alta parte, un segment anume de public incepea sa fie din ce in ce mai puternic in mediul online, formand din ce in ce mai multe comunitati de home cooking.
Grupul producator a lansat in toate tarile, inclusive Romania, anuntul demararii unui proiect de comunitate online a celor care gatesc acasa produse coapte, in care, subtil sa fie promovat brandul de drojdie.
33K followers ai paginii
1K articole generate de utilizatori pe site
3K articole generate de noi, branduite cu Secretul Bunicii pe site
Am ajuns, pe pagina de Facebook Baking Wiz la 37K followers
Am ajuns, pe pagina de Facebook Drojdia Secretul Bunicii la 28K followers
Am ajuns, pe pagina de Istagram Baking Wiz la 500 followers
Am ajuns, pe pagina de Instagram Drojdia Secretul Bunicii la 1.5K followers
Utilizatori unici pe site Baking Wiz – 5K useri medie lunara
Reach mediu lunar Facebook – 20K
Engagement mediu lunar Facebook – 2.2K
Vizionari Youtube mediu lunar – 150K
Afisari ale bannerelor in reteaua de Display Google mediu lunar – 400K
Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.
Designed and powered by The Markers – agentie de marketing online full service | © 2024 All rights reserved