Secretul Bunicii

Studiu de caz

Background

Drojdia proaspata Secretul Bunicii este lider de piata pe nisa ei, de peste 15 ani, dar, in 2015 parea sa fie amenintata de doua aspecte: concurenta care incepea sa fie din ce in ce mai activa din punct de vedere al comunicarii si faptul ca exista o tendinta clara de declin a produselor coapte acasa.
Pe de alta parte, un segment anume de public incepea sa fie din ce in ce mai puternic in mediul online, formand din ce in ce mai multe comunitati de home cooking.


Grupul producator a lansat in toate tarile, inclusive Romania, anuntul demararii unui proiect de comunitate online a celor care gatesc acasa produse coapte, in care, subtil sa fie promovat brandul de drojdie.

Obiective

Ce am facut in 2019

Ce am obtinut pana la finalul lui 2019

33K followers ai paginii

1K articole generate de utilizatori pe site

3K articole generate de noi, branduite cu Secretul Bunicii pe site

Ce am facut dupa 2019

Ce am obtinut dupa 2019

Am ajuns, pe pagina de Facebook Baking Wiz la 37K followers

Am ajuns, pe pagina de Facebook Drojdia Secretul Bunicii la 28K followers

Am ajuns, pe pagina de Istagram Baking Wiz la 500 followers

Am ajuns, pe pagina de Instagram Drojdia Secretul Bunicii la 1.5K followers

Utilizatori unici pe site Baking Wiz – 5K useri medie lunara

Reach mediu lunar Facebook – 20K

Engagement mediu lunar Facebook – 2.2K

Vizionari Youtube mediu lunar – 150K

Afisari ale bannerelor in reteaua de Display Google mediu lunar – 400K

Esti all in
cu noi?

Ia legatura cu noi si lasa-ne sa preluam provocarea ta!

Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utulizatorilor (UX) si a ratelor de succes.