Studiu de caz – Branding & Comunicare
Tis Farmaceutic este o companie 100% romaneasca ce produce produse cosmetice si dermatocosmetice, dar si medicamente, suplimente alimentare si dispositive medicale. Desi produsele sunt calitative, iar pretul foarte bun, produsele nu erau suficient de bine cunoscute in randul publicului tinta si ajungeau sa fie cumparate doar la recomandarea farmacistului sau lucratorului comercial din magazinele de tip plafar.
Extra
14K followers VS 11K followers inainte de inceperea colaborarii
28K reach lunar mediu VS 200 reach lunar mediu iniante de inceperea colaborarii
24K engagement lunar mediu VS 15 engagement lunar mediu inainte de inceperea colaborarii
24K followers VS 11K followers inainte de inceperea colaborarii pe Facebook
190K reach lunar mediu VS 200 reach lunar mediu iniante de inceperea colaborarii pe Facebook
100K engagement lunar mediu VS 15 engagement lunar mediu inainte de inceperea colaborarii pe Facebook
83K vizionari ale videourilor VS 0 inainte de inceperea colaborarii pe Facebook
1.5K followers VS 0 inainte de inceperea colaborarii, pe Instagram
500K afisari in reteaua de site-uri Google VS 0 inaintea colaborarii
165K afisari ale videourilor in Youtube VS 0 inaintea colaborarii
Realizarea unui magazin online ca urmare a cerintei publicului de a comanda produsele si a cresterii cererii pe piata a produselor TIS Farmaceutic
Per total, in doi ani de colaborare, bugetul media a crescut cu 25% iar rezultatele obtinute cu peste 100%.
Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.
Designed and powered by The Markers – agentie de marketing online full service | © 2024 All rights reserved