TIS Farmaceutic

Studiu de caz – Branding & Comunicare

Background

Tis Farmaceutic este o companie 100% romaneasca ce produce produse cosmetice si dermatocosmetice, dar si medicamente, suplimente alimentare si dispositive medicale. Desi produsele sunt calitative, iar pretul foarte bun, produsele nu erau suficient de bine cunoscute in randul publicului tinta si ajungeau sa fie cumparate doar la recomandarea farmacistului sau lucratorului comercial din magazinele de tip plafar.

Obiective

Ce am facut in 2019

Am stabilit un plan editorial prin care sa abordam 3 directii de comunicare

Extra

Ce am obtinut pana la finalul lui 2019

14K followers VS 11K followers inainte de inceperea colaborarii

28K reach lunar mediu VS 200 reach lunar mediu iniante de inceperea colaborarii

24K engagement lunar mediu VS 15 engagement lunar mediu inainte de inceperea colaborarii

Ce am facut in plus 2020

Ce am obtinut pana la finalul lui 2020

24K followers VS 11K followers inainte de inceperea colaborarii pe Facebook

190K reach lunar mediu VS 200 reach lunar mediu iniante de inceperea colaborarii pe Facebook

100K engagement lunar mediu VS 15 engagement lunar mediu inainte de inceperea colaborarii pe Facebook

83K vizionari ale videourilor VS 0 inainte de inceperea colaborarii pe Facebook

1.5K followers VS 0 inainte de inceperea colaborarii, pe Instagram

500K afisari in reteaua de site-uri Google VS 0 inaintea colaborarii

165K afisari ale videourilor in Youtube VS 0 inaintea colaborarii

Realizarea unui magazin online ca urmare a cerintei publicului de a comanda produsele si a cresterii cererii pe piata a produselor TIS Farmaceutic

Per total, in doi ani de colaborare, bugetul media a crescut cu 25% iar rezultatele obtinute cu peste 100%.

Esti all in
cu noi?

Ia legatura cu noi si lasa-ne sa preluam provocarea ta!

Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.