Dupa cum probabil stii, interactiunea cu un furnizor de servicii este extrem de importanta. Pe langa posibilitatea unui pret avantajos, interactiunea pozitiva iti garanteaza faptul ca inveti cat mai multe despre serviciile si/sau produsele pe care le primesti. Acest lucru se poate dovedi util in cazul in care schimbi furnizorul si vrei sa beneficiezi de cele mai bune servicii.
Totusi, ce faci atunci cand vrei sa beneficiezi de servicii de care nu ai mai avut parte pana acum? In cazul in care ai in minte servicii SEO, expertii agentiei The Markers sunt aici sa te ajute!
In cele ce urmeaza vei afla care sunt intrebarile pe care ar trebuie sa le adresezi – noua sau specialistilor alesi de tine – pentru a te asigura ca intri intr-o colaborare cu o agentie de servicii SEO de top. Aceasta prima interactiune este vitala pentru bunastarea afacerii tale in mediul online.
Care este strategia voastra de optimizare SEO? Ce implica aceasta, deci ce ne puteti oferi?
Trebuie sa te asiguri de la inceput de faptul ca agentia SEO aleasa de tine poate oferi afacerii tale toate cele necesare pentru a se dezvolta in mediul online. Aici intra optimizare SEO de tipuri diferite – tehnic, care are in vedere experienta utilizatorului, on-page si off-page.
Aceste tipuri sunt esentiale in cadrul unei strategii complete implementate de o agentie de optimizare SEO. Totusi, ele nu sunt necesare in fiecare situatie. De exemplu, desi nu este recomandat, poti omite actiunile off-page, asigurandu-ti astfel optimizare completa din punct de vedere tehnic si on-page.
O agentie de optimizare SEO care iti poate oferi o suita completa de servicii implica existenta unui nivel inalt de experienta in domeniu.
Care sunt sau vor fi particularitatile strategiei aferente afacerii noastre?
Prin aceasta intrebare incerci sa afli daca o agentie de servicii SEO pune in aplicare strategii standard sau strategii personalizate, conform nevoilor si caracteristicilor unei afaceri. Evident, trebuie sa te asiguri ca vei colabora cu o agentie care poate oferi servicii personalizate.
Raspunsul oferit de specialisti la aceasta intrebare va enumera toate caracteristicile speciale ale afacerii tale in raport cu piata in care activezi, inclusiv modalitatile (din punct de vedere SEO) prin care acele caracteristici vor fi gestionate cu eficienta.
Este de la sine inteles faptul ca vrei sa colaborezi cu o agentie de servicii SEO care are experienta in optimizarea platformelor altor afaceri similare cu a ta.
Cum evaluati si comunicati eficienta si rezultatele strategiilor SEO implementate?
Aceasta intrebare este incredibil de importanta. Exista furnizori de servicii similare cu cel de optimizare SEO care nu ofera rapoarte la sfarsit de implementare sau dupa o anumita perioada. Astfel, clientul este tinut in ceata privind eficienta strategiei, dar totodata fortat sa plateasca implementarea continua a acesteia.
O agentie de optimizare SEO care se respecta stie ca unul dintre cele mai importante elemente pentru sanatatea proiectului este raportarea periodica. In cazul unei strategii SEO cuprinzatoare, fiecare sfarsit de luna ar trebui sa fie insotit de un raport, inclusiv de o evaluare a eforturilor SEO realizate in luna respectiva.
Evident, datele respective trebuie comunicate intr-un mod in care sa fie usor de inteles de client, implicit de angajatii responsabili de branding si marketing din cadrul afacerii, daca acestia exista. Nu exista marketing online eficient fara raportare si evaluare.
De ce aveti nevoie pentru a fi mai eficienti? Cum va putem ajuta?
Daca ai de-a face cu o agentie de servicii SEO eficienta, nu vei ajunge sa pui aceasta intrebare. Mai exact, noi iti vom cere toate informatiile si detaliile necesare pentru a garanta o campanie SEO de succes. Totusi, trebuie sa stii si tu cum poti ajuta astfel de specialisti, motiv pentru care poti intreba acest lucru oricand.
Mai exact, o agentie de servicii SEO poate avea nevoie de destul de multe lucruri pentru a putea pune la punct o strategie eficienta. Printre aceste lucruri se numara resurse informationale privind nisa/domeniul tau de activitate si datele de acces ale website-ului sau diferitelor conturi prin care poate fi evaluata performanta webiste-ului, printre altele.
Desigur, asteptarile sunt un alt lucru de care avem nevoie pentru a putea incepe munca. Trebuie sa stim unde doresti sa ajungi cu website-ul tau din punct de vedere SEO. Doar asa iti vom putea oferi sugestii si recomandari avizate, implicit eficiente pe termen lung.
Dupa cum poti vedea, interactiunea cu o agentie de optimizare SEO se bazeaza foarte mult pe schimb de informatii. Unei astfel de agentii nu ii poti da pur si simplu un scop sau un rezultat care trebuie atins, dupa care sa-ti vezi de drum.
In unele cazuri, comunicarea cu o asemenea agentie va fi saptamanala, daca nu chiar zilnica, mai ales la inceputul optimizarii in sine.
Cand ar trebui sa ai prima intalnire cu o agentie de optimizare SEO?
Cat mai repede cu putinta! Daca ai sansa de a te intalni cu specialisti in SEO inainte de a-ti lansa ori restructura website-ul, trebuie sa profiti de acest lucru. Astfel, optimizarea poate fi realizata din start in cel mai eficient mod posibil (cel putin cea tehnica si on-page). Daca structura platformei este pusa la punct de un expert, aceasta nu va mai trebui schimbata niciodata – cel mult va trebui sa adaugi sectiuni aferente noilor produse/servicii comercializate.
Desi marketingul digital este destul de dezvoltat, optimizarea SEO este deseori omisa, preferandu-se campaniile Google Ads – anume cele care aduc trafic platit. Totusi, nu trebuie sa uiti faptul ca SEO inseamna rezultate 100% organice, sustenabile si eficiente pentru dezvoltarea pe termen lung a unui business.
Aceste rezultate organice pot fi de ajuns pentru a-ti duce afacerea la urmatorul nivel, implicit pentru a ajunge sa poti implementa o campanie Google Ads cuprinzatoare (cu un buget decent) fara a da o gaura in fondul afacerii tale!
Vrei mai multe informatii despre acest subiect? Contacteaza The Markers – agentie care iti poate oferi servicii complete de marketing digital!