Esti in situatia in care trebuie sa ii explici sefului tau ca site-ul afacerii si afacerea in sine ar avea foarte multe de castigat daca ati apela la o agentie optimizare SEO, dar te confrunti cu scepticism sau cu o lipsa de intelegere?
Nu iti face griji, deoarece nu esti singurul. SEO este un domeniu complex, in continua schimbare, si nu toata lumea intelege cat de important poate fi pentru succesul afacerilor in mediul online.
Ce trebuie sa faci?
Sa stii cum sa prezinti lucrurile intr-un mod clar, convingator si, in plus, sa citesti acest acest articol. Iata 5 sfaturi testate despre cum sa iti convingi seful sa apeleze la o agentie de optimizare SEO!
Sfatul #1: explica-i fundamentele SEO – ce este si cu ce se ocupa
Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa il ajuti sa inteleaga si sa il familiarizezi cu ideea de SEO.
Explica-i conceptele de baza cat poti de simplificat. SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare, este procesul prin care noi, specialistii The Markers, ne asiguram ca website-ul companiei se va clasa cat mai sus in rezultatele oferite de motoarele de cautare, asa cum este Google.
Acest lucru este esential pentru a face site-ul mai vizibil si, implicit, pentru a atrage mai multi clienti potentiali.
Fara ajutorul unei agentii SEO, site-ul companiei s-ar putea pierde printre sutele de mii sau chiar milioane de alte site-uri, iar sansele ca potentialii clienti sa il gaseasca ar fi minime.
Sfatul #2: prezinta-i cifre si statistici relevante
Intotdeauna cifrele vor vorbi de la sine, in special in cazul SEO. Explica-i sefului tau ca peste 90% dintre click-uri se distribuie intre primele 10 rezultate din Google si ca 75% dintre utilizatori nu trec niciodata de prima pagina cu rezultate.
Ce inseamna asta? Simplu, daca site-ul nu se afla pe prima pagina, este practic invizibil, ca si cum nu ar exista.
Mai mult decat atat, ii poti prezenta studii care arata ca utilizatorii au tendinta sa aiba mai multa incredere in brandurile care apar pe prima pagina.
In acest context, colaborarea cu o agentie optimizare SEO devine o investitie strategica si nu doar o cheltuiala in plus.
💡 68% din experiențele online încep cu un motor de căutare. 💡 53,3% din tot traficul site-ului provine din căutări organice. 💡 SEO generează cu 1.000%+ mai mult trafic decât rețelele sociale organice. |
Sfatul #3: evidentiaza beneficiile pe termen lung
SEO nu este un sprint, este un maraton.
Efectele pozitive ale optimizarii nu apar peste noapte, ceea ce pe multi ii sperie. Totusi, odata ce site-ul incepe sa urce in clasament, beneficiile sunt evidente si, cel mai important, de lunga durata.
Fata de publicitatea platita, unde traficul se opreste imediat ce ai oprit alimentarea cu bani a campaniilor, SEO aduce un trafic gratuit constant si de calitate, pe termen lung.
Cum explici mai clar aceste lucruri?
Foloseste analogii: „Gandeste-te la SEO ca la construirea unei fundatii solide pentru casa, in timp ce publicitatea platita este ca si cum ai inchiria-o. O fundatie solida iti va aduce beneficii pe termen lung, in timp ce cealalta iti va aduce rezultate imediat, ambele fiind la fel de importante.”
Sfatul #4: explica-i de ce nu te poti ocupa tu sau altcineva din companie de optimizarea SEO
SEO nu este doar despre a insera cateva cuvinte cheie in continutul site-ului tau. Este vorba despre analiza, optimizare tehnica a site-ului, creare de continut si construire de link-uri de calitate si multe altele.
Efortul si timpul necesar pentru a ramane la curent cu cele mai noi tehnici si schimbari ale algoritmilor poate fi coplesitor pentru o persoana care nu are suficient timp sau experianta pentru a se ocupa de toate aceste lucruri.
Aici intervine agentia de optimizare SEO. Cum te putem ajuta? Detinem experienta, expertiza si resursele necesare pentru a ne asigura ca site-ul este relevant, competitiv si vizibil.
Sfatul #5: pune accent pe ROI (Return Of Investment)
In final, in afaceri, totul se reduce la cifre.
Daca seful tau va vedea niste dovezi clare care sa ii arate ca investitia sa in SEO poate da rezultate, va fi cu siguranta mult mai deschis spre colaborarea cu o agentie de optimizare SEO.
Prezinta-i diferite studii de caz sau exemple din industrie unde investitia in servicii de promovare SEO a adus un ROI foarte bun.
Felicitari! Ai invatat cum sa ii explici sefului tau ce este SEO si de ce afacerea are nevoie de ajutorul unei agentii de optimizare SEO. Acum nu mai trebuie decat sa vorbesti cu el.
Dupa ce obtii aprobarea si incepi cautarea unor servicii de promovare SEO, merita sa ne acorzi o sansa. Avem 10 ani de experienta pe piata, ne-am confruntat cu toate schimbarile care s-au produs de-a lungul timpului, am depasit provocarile si ne putem lauda ca oferim servicii complete care ofera intotdeauna rezultate.
Daca suntem sau nu cea mai buna agentie SEO, asta nu poti sa decizi decat tu.