La finalul anului 2021, la The Markers ne propuneam sÄ arÄtÄm maturizarea agenČiei Či mÄrirea echipei prin creČterea portofoliului de servicii de marketing Či implicarea faČÄ de afacerile clienČilor Či ale partenerilor noČtri – am fÄcut asta prin rebrandingul The Markers All In.
Crezul All In implicÄ oferirea tuturor serviciilor de care un business are nevoie pentru a fi promovat Ć®n mediul online, dar Či toate resursele de care dispunem, pentru a le oferi clienČilor rezultatele promise.
| Serviciile curente ale agenČiei includ: Performance Marketing (Google Ads si alte canale de tip Pay Per Click), comunicare si campanii social media, SEO, email marketing, CRO, copywriting & content writing, media planning Či media buying, web design, creaČie graficÄ Či, mai nou, servicii complete de personalizare*. |
Fie cÄ ai o afacere nouÄ Či cauČi o agenČie care sÄ te Ć®ndrume de la primul pas ā branding (identitatea de brand), crearea site-ului, promovarea Ć®n mediul online ā sau deČii un business matur Či ai nevoie de un partener cu expertizÄ Ć®n domeniul marketingului online, uČile noastre au fost Či sunt deschise tuturor partenerilor cu care avem Čel comun ā Performance (PerformanČÄ)!
Departament nou, aceeaČi expertizÄ cu care te-am obiČnuit
Ćn 2025, punem accent pe Performance Či lansÄm noul departament Advanced Analytics. Extindem gama de servicii pentru clienČii care vor excelenČÄ Či decizii bazate pe date concrete.
Cine este publicul ČintÄ? Ce produse/servicii oferim clienČilor noČtri? Cum ne diferenČiem de concurenČÄ? Care e mediul potrivit pentru mesajul nostru? Ce canale de marketing folosim? CĆ¢nd lansÄm campaniile? Cum mÄsurÄm succesul campaniilor? Toate acestea sunt exemple de Ć®ntrebÄri pe care orice afacere trebuie sÄ Či le punÄ pentru a avea succes Ć®n acČiunile de marketing.
AČadar, imagineazÄ-Či cÄ ai la dispoziČie toate informaČiile necesare:
- despre clienČii tÄi (Ex: cĆ¢nd aceČtia cumpÄrÄ pentru prima datÄ, cĆ¢nd achiziČioneazÄ din nou, de pe ce dispozitive interacČioneazÄ cu brandul tÄu, cum navigheazÄ pe site Či unde abandoneazÄ coČul);
- despre produsele tale (Ex: care sunt produsele cele mai achiziČionate ā tractor ā Či sezonalitatea lor, valoarea medie a unui coČ Ć®n funcČie de fiecare tipologie de client, categoriile de produse pe care sÄ-Či concentrezi mai departe acČiunile de marketing);
- despre website Či funcČionalitatea lui (analize CRO & UX, A/B Testing elemente Či diferite pagini, pĆ¢lnii de marketing special construite pentru site-ul Či afacerea ta);
- despre cum sÄ-Či foloseČti Ć®ntr-un mod eficient resursele Či bugetul pentru a-Či promova afacerea (Ex: ce platforme de marketing Či tipologii de campanii sÄ foloseČti, cĆ¢nd e nevoie sÄ fii prezent Ć®n cÄutÄrile utilizatorilor Ć®n online, care sunt categoriile de public care interacČioneazÄ cel mai bine cu mesajul tÄu Či care este direcČia prin care sÄ-Či promovezi produsul/serviciul/oferta);
- ce face diferit concurenČa (Ex: ce cotÄ de piaČÄ au competitorii direcČi pe aceleaČi cuvinte cheie pe care te promovezi Či tu, cum e Ć®mbrÄcat diferit mesajul acestora, Ć®n ce direcČie se Ć®ndreaptÄ industria ta Ć®n mediul online).
Cum Ć®Či influenČeazÄ aceste rÄspunsuri strategia de business? Credem cÄ un departament de marketing bine structurat, care Ć®nČelege Ć®n profunzime afacerea clienČilor Či valorificÄ toate resursele disponibile, poate face diferenČa Ć®n atingerea obiectivelor de vĆ¢nzare Či marketing.
Nu uita, Činem cont de faptul cÄ fiecare business e diferit, are obiective specifice Či se aflÄ Ć®ntr-un anumit punct de maturitate, deci Ć®n majoritatea cazurilor va fi vorba de indicatori specifici pentru fiecare client Či un plan personalizat.
Am realizat cĆ¢teva tabele pentru a analiza datele clienČilor Či a extrage insight-uri relevante despre consumatori, conČinutul site-ului Či cele mai performante produse. IatÄ ce spun cifrele!
First-time purchasers by session count (clienČi pentru prima datÄ Ć®n funcČie de vizitÄ pe site)

Transactions and purchasers by year and month (achiziČii Či consumatori Ć®n funcČie de an Či lunÄ)

Repeat purchasers by year and month (clienČi care reachiziČioneazÄ Ć®n funcČie de an Či lunÄ)

Pagini vizualizate Či durata medie de timp pe fiecare paginÄ

AnalizÄ performanČÄ cuvinte cheie Google Ads Ć®n funcČie de volum cÄutÄri Či Bounce Rate site

Google Audiences transaction performance (cum performeazÄ diferitele tipuri de audienČe Google pe site-ul clientului la nivel de achiziČii Či Ć®ncasÄri)

Users broken down by Demographics and Google Audiences (utilizatorii site-ului grupaČi Ć®n funcČie de date demografice Či audienČe Google)

Transaction ID and Item ID by device and OS (TranzacČii Či Produse Ć®n funcČie de dispozitiv Či sistem de operare)

Ćn esenČÄ,
La The Markers, prin noul departament de Advanced Analytics, folosim datele pentru a-Či creČte afacerea. TransformÄm datele colectate din platformele Google (Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Ads, Google Merchant Center), din Meta (Ads Manager, Audience Insights Čamd.), LinkedIn Či alte tooluri precum ClickCease, Hotjar, Optimizely Či, nu Ć®n ultimul rĆ¢nd, din CRM-ul tÄu (Customer Relationship Management), Ć®n informaČii utile pentru afacerea ta. Te vom ajuta sÄ creČti eficienČa campaniilor de marketing online folosind date corect colectate Či, prin expertiza noastrÄ Ć®n analizÄ Či interpretare, vom construi Ć®mpreunÄ succesul tÄu!
ConcluzionĆ¢nd, dacÄ eČti Ć®n cÄutarea unei agenČii digitale de marketing care sÄ te ajute sÄ-Či lansezi business-ul sau eČti directorul unei companii cu renume Ć®n cÄutare de parteneri de duratÄ, The Markers Ć®Či pune la dispoziČie expertiza cumulatÄ de peste 25 de ani a tehnicienilor Či analiČtilor noČtri ā analizeazÄ Či coreleazÄ informaČiile esenČiale pentru a-Či oferi insight-uri care fac diferenČa pe piaČÄ.
Vrei sÄ vezi cum datele pot transforma strategia ta de marketing? Hai la o discuČie sÄ vedem cum noul departament Advanced Analytics de la The Markers te poate ajuta sÄ iei decizii mai inteligente Či sÄ obČii rezultate mai bune!
ContacteazÄ-ne Či descoperÄ cum putem face echipÄ pentru succesul afacerii tale! š