The Markers lansează departamentul Advanced Analytics – marketing bazat pe date reale!

Performance și Advanced Analytics The MarkersĀ 

departamentul Advanced Analytics

La finalul anului 2021, la The Markers ne propuneam să arătăm maturizarea agenției și mărirea echipei prin creșterea portofoliului de servicii de marketing și implicarea față de afacerile clienților și ale partenerilor noștri – am făcut asta prin rebrandingul The Markers All In.

Crezul All In implică oferirea tuturor serviciilor de care un business are nevoie pentru a fi  promovat Ć®n mediul online, dar și toate resursele de care dispunem, pentru a le oferi clienților rezultatele promise.

  Serviciile curente ale agenției includ: Performance Marketing (Google Ads si alte canale de tip Pay Per Click), comunicare si campanii social media, SEO, email marketing, CRO, copywriting & content writing, media planning și media buying, web design, creație grafică și, mai nou, servicii complete de personalizare*.  

Fie că ai o afacere nouă și cauți o agenție care să te Ć®ndrume de la primul pas – branding (identitatea de brand), crearea site-ului, promovarea Ć®n mediul online – sau deții un business matur și ai nevoie de un partener cu expertiză Ć®n domeniul marketingului online, ușile noastre au fost și sunt deschise tuturor partenerilor cu care avem țel comun – Performance (Performanță)!

Departament nou, aceeași expertiză cu care te-am obișnuit

Ǝn 2025, punem accent pe Performance și lansăm noul departament Advanced Analytics. Extindem gama de servicii pentru clienții care vor excelență și decizii bazate pe date concrete.

Cine este publicul țintă? Ce produse/servicii oferim clienților noștri? Cum ne diferențiem de concurență? Care e mediul potrivit pentru mesajul nostru? Ce canale de marketing folosim? CĆ¢nd lansăm campaniile? Cum măsurăm succesul campaniilor? Toate acestea sunt exemple de Ć®ntrebări pe care orice afacere trebuie să și le pună pentru a avea succes Ć®n acțiunile de marketing.

Așadar, imaginează-ți că ai la dispoziție toate informațiile necesare:

  • despre clienții tăi (Ex: cĆ¢nd aceștia cumpără pentru prima dată, cĆ¢nd achiziționează din nou, de pe ce dispozitive interacționează cu brandul tău, cum navighează pe site și unde abandonează coșul);
  • despre produsele tale (Ex: care sunt produsele cele mai achiziționate – tractor – și sezonalitatea lor, valoarea medie a unui coș Ć®n funcție de fiecare tipologie de client, categoriile de produse pe care să-ți concentrezi mai departe acțiunile de marketing);
  • despre website și funcționalitatea lui (analize CRO & UX, A/B Testing elemente și diferite pagini, pĆ¢lnii de marketing special construite pentru site-ul și afacerea ta);
  • despre cum să-ți folosești Ć®ntr-un mod eficient resursele și bugetul pentru a-ți promova afacerea (Ex: ce platforme de marketing și tipologii de campanii să folosești, cĆ¢nd e nevoie să fii prezent Ć®n căutările utilizatorilor Ć®n online, care sunt categoriile de public care interacționează cel mai bine cu mesajul tău și care este direcția prin care să-ți promovezi produsul/serviciul/oferta);
  • ce face diferit concurența (Ex: ce cotă de piață au competitorii direcți pe aceleași cuvinte cheie pe care te promovezi și tu, cum e Ć®mbrăcat diferit mesajul acestora, Ć®n ce direcție se Ć®ndreaptă industria ta Ć®n mediul online).

Cum Ʈți influențează aceste răspunsuri strategia de business? Credem că un departament de marketing bine structurat, care Ć®nțelege Ć®n profunzime afacerea clienților și valorifică toate resursele disponibile, poate face diferența Ć®n atingerea obiectivelor de vĆ¢nzare și marketing.

  āœ”ļøAici poți vedea pachetul de servicii de analiză și interpretare a datelor pe care departamentul Advanced Analytics The Markers Ć®l oferă  

Nu uita, ținem cont de faptul că fiecare business e diferit, are obiective specifice și se află Ć®ntr-un anumit punct de maturitate, deci Ć®n majoritatea cazurilor va fi vorba de indicatori specifici pentru fiecare client și un plan personalizat.

Am realizat cĆ¢teva tabele pentru a analiza datele clienților și a extrage insight-uri relevante despre consumatori, conținutul site-ului și cele mai performante produse. Iată ce spun cifrele!

First-time purchasers by session count (clienți pentru prima dată Ć®n funcție de vizită pe site)

First-time purchasers by session count (clienți pentru prima dată Ć®n funcție de vizită pe site)

Transactions and purchasers by year and month (achiziții și consumatori Ć®n funcție de an și lună)

Transactions and purchasers by year and month (achiziții și consumatori Ć®n funcție de an și lună)

Repeat purchasers by year and month (clienți care reachiziționează Ć®n funcție de an și lună)

Repeat purchasers by year and month (clienți care reachiziționează Ć®n funcție de an și lună)

Pagini vizualizate și durata medie de timp pe fiecare pagină

Pagini vizualizate și durata medie de timp pe fiecare pagină

Analiză performanță cuvinte cheie Google Ads Ć®n funcție de volum căutări și Bounce Rate site

Analiză performanță cuvinte cheie Google Ads Ć®n funcție de volum căutări și Bounce Rate site

Google Audiences transaction performance (cum performează diferitele tipuri de audiențe Google pe site-ul clientului la nivel de achiziții și Ć®ncasări)

Google Audiences transaction performance (cum performează diferitele tipuri de audiențe Google pe site-ul clientului la nivel de achiziții și Ć®ncasări)

Users broken down by Demographics and Google Audiences (utilizatorii site-ului grupați Ć®n funcție de date demografice și audiențe Google)

Users broken down by Demographics and Google Audiences (utilizatorii site-ului grupați Ć®n funcție de date demografice și audiențe Google)

Transaction ID and Item ID by device and OS (Tranzacții și Produse Ć®n funcție de dispozitiv și sistem de operare)

Transaction ID and Item ID by device and OS (Tranzacții și Produse Ć®n funcție de dispozitiv și sistem de operare).

Ǝn esență,

La The Markers, prin noul departament de Advanced Analytics, folosim datele pentru a-ți crește afacerea. Transformăm datele colectate din platformele Google (Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Ads, Google Merchant Center), din Meta (Ads Manager, Audience Insights șamd.), LinkedIn și alte tooluri precum ClickCease, Hotjar, Optimizely și, nu Ć®n ultimul rĆ¢nd, din CRM-ul tău (Customer Relationship Management), Ć®n informații utile pentru afacerea ta. Te vom ajuta să crești eficiența campaniilor de marketing online folosind date corect colectate și, prin expertiza noastră Ć®n analiză și interpretare, vom construi Ć®mpreună succesul tău!

ConcluzionĆ¢nd, dacă ești Ć®n căutarea unei agenții digitale de marketing care să te ajute să-ți lansezi business-ul sau ești directorul unei companii cu renume Ć®n căutare de parteneri de durată, The Markers Ʈți pune la dispoziție expertiza cumulată de peste 25 de ani a tehnicienilor și analiștilor noștri – analizează și corelează informațiile esențiale pentru a-ți oferi insight-uri care fac diferența pe piață.

Vrei să vezi cum datele pot transforma strategia ta de marketing? Hai la o discuție să vedem cum noul departament Advanced Analytics de la The Markers te poate ajuta să iei decizii mai inteligente și să obții rezultate mai bune!

Contactează-ne și descoperă cum putem face echipă pentru succesul afacerii tale! šŸš€

Esti all in
cu noi?

Ia legatura cu noi si lasa-ne sa preluam provocarea ta!

Toti partenerii nostri beneficiaza gratuit de un audit al performantei propriilor site-uri (Conversion Rate Optimization) dedicat cresterii experientei utilizatorilor (UX) si a ratelor de succes.