Secretul Bunicii

Studiu de caz SEO

Background

Drojdia proaspata Secretul Bunicii este lider de piata de peste 20 de ani pe nisa ei, dar, in 2020 parea sa fie amenintata de doua aspecte: concurenta care incepea sa fie din ce in ce mai activa din punct de vedere al comunicarii si faptul ca exista o tendinta clara de declin a produselor coapte acasa.

On the other hand, a certain section of the audience started to appear more often in the online environment, creating an increasing number of home cooking communities. The producer group announced the starting of an online community project for those baking at home in all countries, including Romania, within which, subtly, their brand of yeast would be promoted.

Grupul producator a lansat in toate tarile, inclusiv Romania, un proiect de comunitate online a celor care gatesc acasa produse coapte, in care, subtil sa fie promovat brandul de drojdie. Site-ul asociat acestui proiect cuprindea sute de retete de produse coapte, insa vizibilitatea in canalul Google Organic era extrem de redusa, iar traficul generat de retete era foarte mic.

Objectives

ETAPA 1
Ce am facut din 2022 pana la jumatatea lui 2023?

Ce am obtinut pana la jumatatea lui 2023?

Cresterea traficului organic cu circa 400% fata de aceeasi perioada a anului anterior

Cresterea ratei de click

Dublarea cautarilor de tip “branded”

Cresterea numarului de pagini vizitate per sesiune

Cresterea timpului mediu per sesiune

ETAPA 2
Ce am facut de la jumatatea lui 2023 pana la jumatatea lui 2024?

Ce am obtinut de la jumatatea lui 2023 pana la jumatatea lui 2024?

Cresterea traficului organic cu circa 500% fata de aceeasi perioada a anului anterior

Cresterea numarului de pagini vizitate per sesiune

Cresterea ratei de click

Cresterea timpului mediu per sesiune

Diversificarea si cresterea suplimentara a numarului de cautari de tip “branded”

Ce am obtinut de la jumatatea lui 2023 pana la jumatatea lui 2024?

Evolutie 16 luni (iulie 2024)

Sezonalitate

Fiind un site cu continut bazat exclusiv pe retete de aluat copt, sezonalitatea este evidenta, motiv pentru care cele mai relevante perioade de monitorizare si analiza sunt cele din perioada marilor sarbatori. 

Astfel, cautarile si traficul sunt la cote maxime in perioada de Paste si de Craciun.

Are you all in
with us?

Contact us and let us take over your challenge!

All our partners benefit from a free performance audit for their site (Conversion Rate Optimization) that aims at enhancing the user experience and the success rates.